kleintje

Hey meiden,
Ben gister voor een echo geweest, en we krijgen er een meisje bij! Mijn man wil echt niet afwijken van onze naam (ik wilde dat wel overwegen), dus dat is duidelijk ;)
Wel vervelend dat deze pretecho leidt tot een extra controle: het moppie is te klein. Bij alle metingen ligt ze helemaal onder aan de curve, maar de te korte bovenbeenlengte maakt dat we naar het AMC moeten.. bah. Ik denk zelf dat het niet echt zorgwekkend is, mijn andere dochter was ook maar 6 pond bij de geboorte, mijn man ook en ik was 5,5. Maar evengoed weer een zorg erbij...
Liefs

Gefeliciteerd met jullie meisje.
Wel vervelend dat je er nu een zorg bij hebt ivm de groei van jullie kleine meid.
Wanneer krijgen jullie een nieuwe echo? Sterkte de komende tijd.

Ik krijg a.s. woensdag een extra echo omdat bij ons de kleine juist een wat groter buikje heeft dan de rest van het lichaam. En omdat mijn buik te groot is voor de duur van de zwangerschap.

Gefeliciteerd met de kleine meid. De een te groot de ander te klein..tjsa...Bij mij liep de kleine met 20 weken achter, maar minimaal en met 27 weken liep hij een halve week voor en van de week, met 29 weken, loopt hij ruim een week voor. Maar mijn buik is verder wel in proportie dus geen reden extra onderzoeken.

Succes met de extra controle!

Terug
Bovenaan