Kleren voor mama

Hoi,

Ik was gisteren in de stad en ik wilde wel eens wat nieuwe kleren kopen. Maar ik heb geen idee meer welke winkels ik in moet.

Voorheen kocht ik mijn kleren bij de h&m of de only of de lady sting.
Maar met kinder wagen de h&m in is niet echt handig. en bij de only en de sting hadden ze van die hippe kleren, die lekker strak zitten en dat vind ik dus weer geen geizcht met mijn flubber buik.

Waar kopen jullie je kleren???

groetjes Anneke

Ja goede vraag...
Niet! Ik koop ze niet! Ik ben alleen maar aan het shoppen voor Sol omdat haar alles wél goed staat en mij niet...
Ik kocht vroeger ook bij HM en dat is de enige winkel waar ik de laatste tijd wel wat heb gekocht. Vind het toch wel bedroevend hoor, in zo een pashokje je striae en vetkwabben van alle kanten kunnen bekijken, en dan telkens toch een maatje groter moeten vragen...
Hey maar kan je niet een keertje zonder je kindje gaan winkelen? Dan kan je wel gewoon naar de HM. Met een kind in een pashokje lijkt me in geen enkele winkel een pretje.
Succes!

Hallo

Voor ik zwanger werd was mijn grootste hobby shoppen!!! Ik ging ganse dagen winkelen.
Ik kocht mn kleren bij esprit,street one,cecil. Maar nu na mn bevalling ga ik echt niet meer graag winkelen...ik ben gewoon niet meer geweest voor mezelf. Nu vind ik t gewoon veel belangrijker dat mijn zoontje heel mooie kleertjes aan heeft!! Dan is het echt genieten als anderen zeggen wat een knapperd dat ie is!!!

Vroeger kon ik t echt niet begrijpen als mensen niet meer voor hun zelf gingen shoppen...maar nu merk ik dat ik t zelf doe!!!

Groetjes carol

ik ga winkel in,winkel uit,maar niks past me!!
ik snap er niks van.zo'n raar lijf heb ik toch niet.maar alles wat ik pas zit wel ergens niet goed.ik ga maar gelijk door voor kleren die ik ook nog een tijdje aankan als ik hopelijk weer zwanger ben,maar wel lekker vlot staan en ik ook niet-zwanger kan dragen.ik heb wel wat gevonden,in een wat hogere prijsklasse,maar dat moet dan maar.kan ik in ieder geval weer even vooruit.
groetjes kari

hoi hoi,
ja wat een drama he, Jadey zit prachtig in pakjes en mama loopt nog steeds met zwangerschapsbroeken rond.
Ik pas mijn eigen broeken allang weer maar die babyrand die er overheen valt is niet aan te zien.
Ik had van mijzelf al broeken 42, maar die zitten nu niet goed meer vanwege die buik en 44 is veeeeeeeeels te groot.
pffffff ik heb er ook moeite mee hoor.
 Ik denk er zlef over om bij de prenatal gewoon een leuke broek en rokje aan te schaffen voor een net zwangere (je weet wel met een kleine band)

Zou er graag weer eens wat leuker uit zien ben die 3 broeken nu wel een beetje zat.

gr tammy mama van jadey 3mnd

Terug
Bovenaan