Kleren

A

Anoniem

Guest
Ik zag bij het voorjaar 2007 een topic over wat voor een kleren je je kindje het leukst vind staan!
En omdat ik nogal geeeeeeeekkkkk op kleren ben, was ik daar wel nieuwschierig naar!!

Eigenlijk vind ik dat alles mijn moppie leuk staat!
De echte zomerjurkjes staan heerlijk popperig,omdat ze kort is. Maar bijv een tuinbroek staat weer lekker stoer.
En een broekje met een shirtje vind ik ook weer leuk. Ik hou wel van afwisseling en het moet wel een beetje meisjesachtig zijn. Dus onder de tuinbroek komt dan weer een roze shirtje.
Sil

Ik hou het op een simpel shirtje met een bijpassend broekje. Het liefst wel in een vrolijke kleur of kleuren.
Wat ik vreselijk vind zijn rokjes! Bleh! Ik hou daar zelf ook echt niet van. Verder zie je nu allemaal kleertjes met roesjes enzo. Dat is ook absoluut niet mijn smaak, maar ik zal wel moeten, want er is niet veel anders te vinden.

Hmmm.... ik wilde hier nog even een leuke foto neer knallen, maar zie nu dat ik een heleboel foto's op hyves heb staan van in het zwembad, in haar blootje of met ghaar pyjama aan. Ik zal nog eens even verder zoeken.

Hoi 4 dec.

Ik ben ook gek op kleren. Voor kindjes vind ik vooral stoer heel leuk. Spijkerbroekkie, stonewashed, tshirt met leuke tekst. Ik heb helaas geen dochters maar als ik er een had zou ze ook stoer gekleed gaan...
Voor m'n jochies vind ik een blouse heel leuk, opgerolde mouwen, of polo shirt  broek/bermuda met rechte pijpen eronder, stoere schoenen/open sandalen( Ioannis, Billy vind schoentjes nix geeft nog niet), beetje gel in de kuif....
Met de hitte nu heeft Billy thuis alleen maar een luier aan!!!! Ioannis bermuda's met een hempje/t shirt.
M'n zusje verwacht in nov. een meisje. Kan ik eindelijk iemand blij maken met de stoere roze leren laarsjes die ik al zeker een jaar in de kast heb...

groetjes, Priscilla

Ben ook helemaal gek van kleertjes. Zag van de week al weer een winkel met allemaal nieuwe najaarsdingen. Moest me zo beheersen om niet al van alles in te slaan. Zulke schattige dingen allemaal.
Ik ben echt van de meisjesdingen: jurken, rokjes, broeken met bloemetjes, roze. Die kleur staat haar sowieso heel schattig, dus dat komt mooi uit! (niet dat ze elke dag in het roze gekleed gaat hoor; nu heeft ze een schattig groen/oranje jurkje aan).

Wilmi

Hahaha, ohhhh, wat erg zijn wij. Onze eigen real-life barbiepopjes (alleen kleed het een stuk minder makkelijk aan en uit moet ik zeggen). Want hier is nog een moeder die gek is op kleertjes!

Heahter ziet er het leukst uit in een beetje stoer-meisjes achtige outfit (stoer broekje met lief shirtje), maar ik heb zo'n roze-roezeltjes-bloemetjes jurkje en daarin is ze net een een popje (niet mijn woorden maar de mevrouw van de kleding winkel waar ik aan het shoppen was voor mezelf).

Groetjes, KT

Whahaha ik zie nu net pas dat ik dit topic geopend heb, en zelf niet eens hier heb neergezet hoe wij ons dochtertje altijd kleden!! Hihi lekker slim he?!
Maar euhhh , ik hou wel van de combinatie lief, meisjesachtig/stoer!
Ze heeft bijvoorbeeld een polo-jurkje van noppies, zo leuk! Jurkje is meisjesachtig en lief, maar de kleuren zijn weer stoer!
Ik vind witte broekjes ook altijd erg leuk! En een leuk shirtje met korte mouwen en daar een romper met lange mouwen onder.
En de kleertjes van mexx vind ik vaak ook leuk.
Ik hou helemaal NIET van opdrukken, zoals winny de pooh, nijntje of dat soort dingen. Heeft ze dus ook nog nooit aangehad en zou ik haar ook nooit aandoen!
En echte felle kleuren (of te veel kleuren bij elkaar) vind ik meestal ook niet zo leuk. Ze heeft 1 shirtje in het knalroze (echt dat hardroze) en dat staat haar wel weer leuk.

Hoi!!

Ik zei ook altijd; als ik een meisje krijg kleed ik haar alleen stoer aan!!!! hahaha....
Maar ja, ik was er dan ook niet vanuit gegaan dat ik een meisje-meisje zou krijgen (snappen jullie het??) ik ben zelf ook geen meisje-meisje namelijk...

Maaaaaaarrrrr... ze is 't toch écht!!! En écht stoeren kleren staan haar dus echt niet!!
Dus met een overall/tuinbroek.. moet er toch écht iets "meisjes-achtigs" onder aan..
En rokjes staan haar écht goed (en niet zo lomp als bij mij)
Het enige béétje stoere is haar 3/4  combat-broek.. maar daar zitten dan wel weer rosé ruches aan de stiksels...

groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan