Klets topic

HIERBIJ OPEN IK DE KLETS TOPIC.

Begin maar met de eerste vraag.

IS DIT EEN GOED IDEE OM ER EEN TOPIC VOOR TE OPENEN OF VINDEN JULLIE VAN NIET?

Zo komen alle serieuze topics toch op de eerste pagina te staan en de mindere serieuze dingen in een topic.

hoi hoi,
ik zal hier even reageren. ik heb net ook die ene topic gelezen maar merkte dat er wat irritaties ontstaan. ikzelf lees vrij vaak alles door en reageer meestal op de serieuze vragen of vraag zelf iets, maar ik heb er ook geen moeite mee dat mensen hier ook gezellig een beetje minder serieuze zaken bespreken ik vind het af en toe wel lachen.

Maar deze topic bied dan inderdaad misschien wel de oplossing!
dus dames praat gezellig verder.

ps sommige dingen vindt ik soms ook wel eens leuk om te reageren.

groetjes pally

Ik ben het hier niet zo mee eens.. iedereen mag toch zelf weten wat ie schrijft en waar. Ik bedoel.. moet ik dan ook een topic openen met alle verhalen over borstvoeding.. een andere met alle verhalen over flesvoeding...en weer een over speentjes of whatever?
Maar ieder zijn mening.

ik ben het volkomen met tess84 eens
maar ik denk dat als er nog langer over doorgezeurd wordt dat het er hier
in ieder geval niet gezeligger op wordt
ik vind het zelf ook wel leuk om op al die korte topics te reageren.

groetjes mira mv marek 8wk

Wat een emoties kan een onderwerp oproepen zeg! Is dat het echt nou allemaal waard?
We moeten met zijn alle wat van deze site maken en we moeten elkaars meningen waarderen. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, en dat mag ook best gezegd worden maar laten we wel aardig tegen elkaar blijven!

Persoonlijk vind ik een kletstopic wel een goed idee, maar dan ben ik ook de aanstichter van al deze ongein

Annemieke

Ik ben het ook niet eens met dit "kletstopic".....
zo heb je geen overzicht vind ik persoonlijk.
Ik vind het leuker als bij een of meerdere onderwerpen iedereen zijn mening kan geven! bij de serieuzere topics zet je toch ook niet alles onder elkaar?

En ik denk dat er maar eens over op gehouden moet worden.....hou het gezellie dames!
gister waren we volgens mij al van mening dat er wel van die kleine topics geopenend mogen worden omdat er mensen zijn die dat leuk vinden maar dat er een paar zijn dan blijven de andere topics ook nog overzichtelijk voor de mensen die niet van deze kleine topics houden.....of heb ik het verkeerd?
En Tess zette gister al een aantal vragen in een topic en is toch leuk zo?

en in een topic las ik dat er mensen waren die zeiden dat het forum niet voor ongein was.....maar waar staat dat dan? waar is een regelment waarin staat wat je wel en niet mag bespreken? en wie bepaalt dit!

Laat aub gewoon ieder zijn ding doen als het maar niet te overdreven word en dan is alles toch oke! (vind ik) en blijf er aub niet over doorzeuren.
Dit is ook het laatste wat ik erover zeg.....anders is de gezelligheid ervan af.
Gr. Nessie  

bij forum 0-1 jaar heb je ook onderwerpen voeding educatie etc etc dus a;s je echt van die serieuze vragen het kan je ze toch beter daar neerzeten. is mijn mening.

Sorry las pas die andere topic toen ik deze al had geplaatst. Zal voortaan eerst alles even bijlezen. Ik vind het ook goed als er af en toe een vraag wordt geplaatst en idd niet overdrijven.

Zo we sluiten deze topic en iedereen is idd vrij om er neer te zetten wat zij kwijt wil of wil weten.

Bij deze is deze topic gesloten en houden we op over het onderwerp.

Goed?

Sorry groetjes Anneke

Terug
Bovenaan