kletsen via msn

A

Anoniem

Guest
wie heeft er interesse om via msn te kletsen; ervaringen uitwisselen, tips doorgeven, vragn stellen en/of gewoon voor de gezelligheid.
Dat gedoe via al die site's, wie heeft er msn, dan wisselen we adressen uit en praten we verder?
Groetjes,
Sandra

Hoi Sandra

Ik vind het ook allemaal een heel gedoe, al die forums
Maar om nou hier zo open en bloot mijn e-mail adres neer te zetten vind ik ook niet echt wat.
Wel kun je via www.zwangerenzo.info  online chatten met elkaar. Misschien is dat wat

gr. Marieke

Hoi Marieke,
ik had jou berichtje al gelezen over die site, ik heb me daarna ook geregistreerd, maar ik heb echt gee idee hoe dat in elkaar zit op die site. Ik ben best handig met die dingen, maar die site's word ik af en toe gek van. Maar misschien heb jij een uitleg waar ik je kan vinden?
Groetjes,
Sandra

hoi,
lijkt me erg leuk om te msnen mijn msn is petravw@hotmail.com meld me maar aan als je het leuk vindt

liefs petra

Petra, je staat in mijn msn lijst! Als het goed is moet je een berichtje ontvangen hebben dat ik je toegevoegd heb?! Ik ben momenteel online tijdens het eten koken! Ik ga over een kwartiertje a 20 minuten eten, dus we kunnen ff kletsen....?
Sandra

Hoi Sandra

Op zich is het heel simpel als je je aangemeld hebt voor de chat, kun je je daarna inloggen, als het goed is kom je dan binnen in een blauw scherm, en daarna kun je rechts bovenin naar een "kamer"gaan , ik zit dan in de kinderwenskamer. Aan de rechterkant kun je ook zien wie er nog meer online in de kamer zitten. Onderin het scherm kun je in de schrijfbalk gewoon schrijven wat je schrijven wilt. en je drukt op enter en hopla zo kun je dus chatten. Vanavond zit ik ook op   de chat ik hoop je daar te spreken

gr. Marieke

hoi hoi
lijkt mij wel gezellig hoor,dit is mijn adres silvia_schoemaker@hotmail.com.voeg me maar toe.
liefs sil

Marieke, tis gelukt hoor en Silvia, je staat in mijn MSN lijst!
Tot later op msn of de chat!

Terug
Bovenaan