Kletsende baby

A

Anoniem

Guest
Ons kindje is nu 6 maanden en heeft overdag zo'n 2 a 3 slaapjes. Als hij wakker wordt, gaat hij niet huilen, maar kletsen. Ook als wij hem een half uur laten liggen, blijft hij doorkletsen/ stil zijn. 's Avonds en 's nachts huilt hij wel gewoon als hij geen zin heeft om alleen te zijn, maar overdag dus niet. Is dat normaal? Ben soms bang dat hij niet van zich laat horen als hij het wel nodig heeft of zou hij gewoon goede zin hebben en zich lekker met zichzelf vermaken??

Groetjes, R.

Ik denk inderdaad het laatste.
Onze zoon is overdag ook meer een kletser dan 's nachts, maar ik denk dat dat ook net het licht te maken heeft.
Als het donker is kan hij zich moeilijker vermaken en is zijn wereldje heeeeel klein. Overdag kijkt hij lekker zijn kamertje rond en praat tegen de speeltjes.

Als hij je nodig heeft laat hij het echt wel weten. Maak je geen zorgen

Hoi hoi,

ook ons Dylano is zo hoor.
Die ken zichzelf prima vermaken in zijn bedje, wat tuurlijk ook heel erg fijn is, voor het kindje, maar zeker ook voor ons!!
Want ben ik nou ergens mee bezig, en ik hoor hem brabbelen, maak ik eerst af, waar ik mee bezig ben, en dan ga ik hem pas halen.
Ik zou me eigen dus ook geen zorgen maken, maar genieten dat je kindje zichzelf zo prima kan vermaken.

Groetjes Debby.

hoi hoi

denk dat hij gewoon lekker op zijn gemakje is en lekker in zijn eigen is hoor

Ryan doet het ook vaak , en als er echt wat is huilt hij wel hoor

Ryan werd vanmorgen dus ook al om 06:15 kletsend wakker in het donker hihihi

ik heb hem lekker laten liggen en hij is vanzelf rond 06:45 weer in slaap gevallen

tot 07:30 .

als hij er genoeg van heeft en het zat is in bed gilt hij wel en krijgt dat kletsen een andere toon hahaha

denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor

groetjes moekje

Terug
Bovenaan