Kletskous midden in de nacht !!!

Het is eigenlijk heel erg grappig als ik mijn dochtertje van 13 maanden midden in de nacht hoor kletsen tegen haar knuffels. Beter als huilen!

Ze is zo 1 uur lang in de weer met ze en valt dan weer in slaap EN wij ook !!!

Kan ik er wat aan doen? Of moet ik haar maar lekker laten doen?

Groetjes Esther
 
Speentje proberen, iets laten drinken??? Gewoon een tijdje verder van jullie kamer leggen zodat jullie haar niet horen... als je het huilen maar wel hoort. Om deze reden hebben wij Loïs dus ook op zolder gelegd. Niks zielig.... en wij konden lekker slapen en zij lekker brabbelen...

succes!
 
Ondertussen slaapt ze weer naast onze kamer.... ze slaapt weer heerlijk door.... soms wel tot half 9 's morgens... toch een beetje uitslapen...
 
gewoon lekker laten kletsen. Willem doet dat ook maar niet zo hard dus ik slaap ook weer gewoon verder. Mij lijkt het niet slim om er heen te gaan en vooral niet de speen of drinken gaan geven is echt niet nodig. iedereen is toch weleens wakker. Misschien verwerkt ze zo wel dromen of andere dingen beter dan gillend of huilend wakker worden
 
Het is wel grappig dat kletsen. Onze zoon deed dat ook en nog steeds hij is inmiddels 8. Ik heb hem altijd gewoon laten doen.

Groetjes,

Miriam
 
Zou haar zeker niet wakker maken, en lekker laten kletsen..( ik deed het ook altijd zoveel toen ik klein was, en ja kan er niet veel aan doen, want ik ben nu 30 en klets mijn man ook de oren vd kop in mijn slaap haha )
Ze kunnen soms gewoon veel in hun bolletje hebben, zolang ze niet huilt zou ik haar lekker laten kletsen hoor.. en ja dan maar een uurtje minder slapen., beter dan niet slapen omdat ze huilt.. succes met de kwebbelkous!
 
Terug
Bovenaan