Schreef ik pas nog dat onze dochter een zin met 7 woorden gemaakt had, van de week waren het 8 woorden in een zin:
Mama naar beneden thee drinken papa koffie drinken.
En dan kan ze ook nog heel grappig om de hoek komen:
Mijn man, dochter en ik zitten 's middags brood te eten.
Inmiddels had Rebecca haar brood op en ik ook.
Mijn man was aan zijn laatste bezig en gaf nog af en toe een hapje aan Rebecca tot ook zijn boterham op was.
Rebecca vroeg nog om een hapje. Dus mijn man zegt: "Kan niet meer, mijn broodje is ook op!" Het was even stil, zegt Rebecca ineens: "Jammer!".
Nou zeg, we moesten echt lachen. De eerste keer dat ze dat woord zegt en dan ook nog op het juiste moment.
Ontzettend wijs, we waren helemaal verbaasd. Hadden eerder een antwoord verwacht als een simpel "Ja". Maar mevrouw zegt gewoon "Jammer"
Mama naar beneden thee drinken papa koffie drinken.
En dan kan ze ook nog heel grappig om de hoek komen:
Mijn man, dochter en ik zitten 's middags brood te eten.
Inmiddels had Rebecca haar brood op en ik ook.
Mijn man was aan zijn laatste bezig en gaf nog af en toe een hapje aan Rebecca tot ook zijn boterham op was.
Rebecca vroeg nog om een hapje. Dus mijn man zegt: "Kan niet meer, mijn broodje is ook op!" Het was even stil, zegt Rebecca ineens: "Jammer!".
Nou zeg, we moesten echt lachen. De eerste keer dat ze dat woord zegt en dan ook nog op het juiste moment.
Ontzettend wijs, we waren helemaal verbaasd. Hadden eerder een antwoord verwacht als een simpel "Ja". Maar mevrouw zegt gewoon "Jammer"