A
Anoniem
Guest
Helemaal niet jullie leeftijdsgroep natuurlijk, maar ik wou jullie even mee laten lachen (ik vind het super grappig in ieder geval!)
De oudste zit net in de overgangsfase van wel/niet slapen. Ik probeer het meestal wel even, maar vandaag gaat het niet lukken, hij ligt te kletsen en dit kraamt hij allemaal uit;
* MAMAAAAA zwarte pietje loopt op het dak! (en dan doet ie het getrappel van een paardje na)
* Liedjes van jungle boek zingen
* vertellen wat ie vanochtend heeft gedaan, hij is naar de creche geweest; mama, patrick bij diana geweest, patrick appeltje op, liedje gezongen, pietendans geoefend.
En hij roept nog meer..... ha ha ha, ik ga hem er maar eens uithalen!
liefs miranda
mama van peutertje patrick, dreumesje Ilona en engeltje Danique*
De oudste zit net in de overgangsfase van wel/niet slapen. Ik probeer het meestal wel even, maar vandaag gaat het niet lukken, hij ligt te kletsen en dit kraamt hij allemaal uit;
* MAMAAAAA zwarte pietje loopt op het dak! (en dan doet ie het getrappel van een paardje na)
* Liedjes van jungle boek zingen
* vertellen wat ie vanochtend heeft gedaan, hij is naar de creche geweest; mama, patrick bij diana geweest, patrick appeltje op, liedje gezongen, pietendans geoefend.
En hij roept nog meer..... ha ha ha, ik ga hem er maar eens uithalen!
liefs miranda
mama van peutertje patrick, dreumesje Ilona en engeltje Danique*