kletspraat.

A

Anoniem

Guest
ik weet niet of er al een topic bestaat van ditjes en datjes buiten de zwangerschap om.
maar lijkt me leuk als er een topic zou zijn dat over allerlei dingetjes gaat en niet alleen over zwangerschap en bijbehoren.

gewoon over de normale dingen van het leven of abnormaal natuurlijk,altijd interesant.
of als je iemand een vraag wilt stellen wat niet over een bestaand topic gaat.

zo zou ik graag willen weten van jullie of jullie ook op andere forums actief zijn.
en dan niet dat je naam en toenaam moet melden hoor,prive is prive voor zover je het prive houden wilt.

ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel.

groetjes,drentje.

Hoi
Ik ben alleen nog (weleens) actief op Hyves!!!
Heb wel andere bezocht,maar vond deze veruit de leukste!
Grtz An

Ik bezoek alleen dit forum omdat ik dit de leukste vind. Verder ben ik een actieve gebruikster van Hyves. Daar ben ik echt aan verslaafd....

liefs Suus

ja ik ben ook een verstokte Hyver.
en babybytes.
en bij  een gezondheidmagazine ben ik een vaste forummer.
sjeez ik verslaafd neeeeee echnie.

ok ik ben misschien een leek, maar wat is hyves?

gr mama van MD

uhm nou deze :p en HYVES!!!! haha en partyflock en september mama,s ma da doe ik wat minder op

liefs miranda
34wk, 1 dag

en wat doen jullie verder op pc??????

ik lees veel dan tik ik wat in over een onderwerp... verder sites over mn ziekte en de stentor en de gouden kooi site:p   het weer.nl en ben ook gek op spelletjes ma dat doe ik op t moment niet veel meer.......
msnen en dat soort dingen!:p

je kan je hier inloggen en dan een hele site maken en elkaar bercihten sturen enz uhm tja en je profiel zo mooi mogelijk maken en je kan er fotos op zetten enzzz en mensen die indien ze een site hebben daarop opzoeken bijv oude klasgenoten enz.. kijk maar eens www.hyves.nl liefs miranda

quote: mama van MD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 21:29:34'));

ok ik ben misschien een leek, maar wat is hyves?

gr mama van MD

Terug
Bovenaan