Kletspraatje, Primolut, chocola!!!!!! pukkels!!

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal

Nou hier ook van mij even een klets praatje. Wij mogen nu 10 dagen absoluut niet zwanger raken vanwege die pillen PRIMOLUT.

Voor degene die niets van mijn verhaal weten even in het kort:
Dec. met pil gestopt aantal keren regelmatig ongi, en de laatste keer 45 dagen.
Toen naar huisarts vond het erg raar, ik had al 3 weken ongi gevoel. En nu zit ik met tellen op 47 dagen en nog niet ongi.
Heb pillen gehad om mijn lijf te resetten zeg maar. Dus een 10 daagse kuur van 3 pillen per dag en daarna word ik gegarandeerd ongi.
En ja dan mogen we weer opnieuw tellen en klussen, en dan hopen dat mijn lichaam niet weer na 3 keer  normaal ongi in de "fout" gaat!!!!!

Dus ja en het advies dus voor deze 10 dagen "ZORG DAT JE NIET ZWANGER KAN RAKEN!!!!!!"
Mmmm klinkt dat even dubbel!!!Maar laat ik maar zo denken het is voor een goed doel!!!
Vind het allemaal erg spannend, of het verloopt zoals het "behoort" te lopen.
Nou ja we gaan maar van het beste uit.
Ik kan niet wachten om weer te klussen voor het "ECHIE"  En ja dan maar hopen dat het niet nog een half jaar gaat duren!!!

Nou damens voor allen die op hun ongi wachten(of liever niet)Ik zal voor jullie duimen voor een goed resultaat.
Damens die druk aan het"klussen''   zijn geniet er ook van en doe je best hahahaha.
En de Ongi damens neem nog een lekker stuk chocola!!!(daar zit trouwens een stof in waar je vrolijke kinderen van  krijgt!!! Lang leve de chocola!!!!
En nog wat het  is niet bewezen dat je daar pukkels van krijgt!!! Heb even navraag gedaan bij huisarts je kunt momenteel kaartlezen op mijn voorhoofd!!!!! UUUhhhhhh bahhh.

Nou we spreken elkaar de groetjes!!!!!!

Moppie

hoi moppie,
ik kan me inderdaad voorstellen dat je zin hebt om er voor te gaan en flink te gaan klussen!! maar precies zoals je al zei het is voor het goede doel en dan heb je er natuurlijk wel wat voor over..
heel veel succes en als je ongi bent geworden zou ik zeggen klus ze
groetjes pally

Hoi hoi!!

Ik hoop dat je met 'dat beetje hulp' gauw ongi wordt! Dan effe lekker aan de chocola en dan weer aan het 'werk' !!!

... en dan zou een ongi-vrije NOD wel super zijn natuurlijk!!

Succes!

Groetjes Bloempje

Terug
Bovenaan