kletspraatjes

Hoi,

Ik mis hier een beetje een topicje waar je gewoon een beetje kunt kleppen en elkaar zo ook wat beter kunt leren kennen.

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben madelief/mamaroos (ligt er aan achter welke PC ik zit!). Ik heb een zoontje met de naam Frank. Hij is 22 maanden en een schatje!

Nu dus zwanger van de tweede en op 17 feb uitgereknd!

ik woon in Maastricht!

Groetjes

Hoi,

Er word hier inderdaad niet veel gekletst, misschien komt dat nog!
Ik heb een dochter ,die is afgelopen maandag 2 jaar geworden!

Ben wel meer actief op het zomer2006 forum, daar is het nog altijd erg druk en gezellig!

Ik woon in een dorpje bij Eindhoven.

En vandaag 12 weken zwanger, uitgerekend op 25 februari.

groetjes Elise

Bij deze stem ik ook voor meer geklets, maakt het net even gezelliger denk ik..

Ik ben Linda, de naam Cypkje achter mijn naam is mijn 2e grote liefde naast mijn vriend, namelijk mijn paard. Ik heb/ken  haar al 15 jaar.
Het leuke (vind ik althans) is dat we allebei zwanger zijn

Maar goed, ik ben vandaag 14 weken zwanger van ons 1e kindje en ben uitgerekend op 11 febr.
Het kwam voor ons nogal als een verassing aangezien we net gestopt waren met de pil en het dus in de 1e ronde al raak was.
Ik woon in Noord Holland, Heemskerk.

Zo even genoeg, ben benieuwd naar de volgende...

gr.
Linda

hoi, leuk even beppen.
Ik zal mij ook even voorstellen. Normaal opereer ik onder de naam Therablondi. Maar nu zal ik mijn eigen naam zeggen. Ik heet Renate en ik heb een dochtertje van vier jaar en woon in Den helder.. Misschien kom ik wel bekende tegen, maar ach ik vertel niks wat verboden is toch?? Ik ben 14 weken zwanger en voel mij uitstekend.Nog wel een beetje onzeker.. heb hiervoor een miskraam gehad. Maar hopelijk gaat het nu beter.

Groetjes!!

hoi hoi

ik ben Carina.. ook in het echt! haha
nu 12 weken en een paar dagen zwanger van ons eerste kindje. dit is niet helemaal gemakkelijk gegaan. maar denk dat de meesten van jullie al iets gelezen hebben over de miskramen die ik heb meegemaakt.

vandaag hebben we visite gehad van schoonfamilie. wij wonen niet meer in veldhoven, maar in Arnemuiden (zeeland). dus ook nog even met zijn allen naar het strand geweest.
dat was letterlijk uitwaaien!!!

vanavond wordt het voor mij dus vroeg naar bed!
hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag??

groetjes Carina

nou ik heb weer gewerkt.. voor het eerst na mijn vakantie!!  het was weer vermoeiend hoor!.. nu ben ik dan ook echt moe! en ga ik lekker mijn bed opzoeken denk ik.. Morgen weer werken, nog twee dagen en dan weer lekker weekend..

groetjes

Hé Linda, wat leuk dat jullie samen zwanger zijn...is mijn grote droom ook ooit eens een veulentje te 'krijgen' van mijn paard. Voorlopig heb ik 2 merrietjes van 40 en 2 ruinen dus voorlopig zal het er wel niet van komen haha...ooit wil ik dus wel een merrie. Als de kindjes wat groter zijn gaat het zeer zeker wel gebeuren. Staat jouw paard ook bij huis of op een pensionstal? En wat voor ras? of geen ras kan ook...Ik heb 2 pony's, een KWPNer van 26 en een Lusitano. Wat een vragen weer en ja hoor, paardenvolk bij elkaar en voor je het weet gaat het meer over paarden dan babys...haha.
Liefs, Elle

hmmz paardenpraatjes... in kletspraatjes mag alles toch??

wij zijn vandaag op pad geweest om caravans te kijken. volgend jaar willen we niet met de tent meer op vakantie. dat lijkt me met zo'n kleintje niet echt een slim plan.
maar wat is dat duur zeg! een beetje caravan kost gauw een hoop geld.

vanavond hebben we feest van mijn broertje.. die is zondag jarig.
kan de hele familie gelijk de echofoto's van gisteren zien.

Terug
Bovenaan