A
Anoniem
Guest
Hallo dames onder andere supertje, RJAMM, Mism, tuinier, sollune, prinses, sunshine en volgens mij vergeet ik er een paar XD
Het verzoek om de nod topic echt voor de nod te houden heb ik gehonoreerd
Vandaar deze Kletstopic voor de meiden waar ik gezellig mee aan het kletsen was daar
Hoe gaat het met de zenuwen van het wachten??!
En heeft er nog iemand leuke tips om het zo plezant mogelijk te maken??
Ben benieuwd naar jullie verhalen en wie jullie zijn etc...
Sommige mensen ken ik enigszins maar nog niet allemaal...
Ik ben Annemarie, 33 jaar en getrouwd sinds afgelopen oktober.. Ik ben moeder van een prachtige dochter Jill van 7 jaar... Jill is van mijn ex vriend... Mijn man en ik wonen sinds twee jaar samen in Valkenswaard en ik ben een opleiding aan het volgen voor verzorgende IG...
Volgend jaar juni ben ik afgestudeerd
We zijn nu al ruim 4,5 jaar bezig voor een tweede... Ik heb PCOS dus het probleem ligt bij mij...
Leuk als jullie hier komen kleppen ik zie jullie verhalen vanzelf!

Het verzoek om de nod topic echt voor de nod te houden heb ik gehonoreerd
Vandaar deze Kletstopic voor de meiden waar ik gezellig mee aan het kletsen was daar
Hoe gaat het met de zenuwen van het wachten??!
En heeft er nog iemand leuke tips om het zo plezant mogelijk te maken??
Ben benieuwd naar jullie verhalen en wie jullie zijn etc...
Sommige mensen ken ik enigszins maar nog niet allemaal...
Ik ben Annemarie, 33 jaar en getrouwd sinds afgelopen oktober.. Ik ben moeder van een prachtige dochter Jill van 7 jaar... Jill is van mijn ex vriend... Mijn man en ik wonen sinds twee jaar samen in Valkenswaard en ik ben een opleiding aan het volgen voor verzorgende IG...
Volgend jaar juni ben ik afgestudeerd
We zijn nu al ruim 4,5 jaar bezig voor een tweede... Ik heb PCOS dus het probleem ligt bij mij...
Leuk als jullie hier komen kleppen ik zie jullie verhalen vanzelf!