Kletstopic weer op pagina 1!

Heb dit onderwerp maar weer even op pagina 1 gezet;-)

Hey Ano!

Mijn baas reageerde super goed - hij heeft namelijk zelf meer dan 5 jaar op zijn meiden moeten wachten. Het nadeel is dat hij weet wat er bij de onderzoeken allemaal komt kijken (ook de verplichte nummertjes). Dus dat zorgt af en toe voor hylarische moment;-). Tot nu toe ben af en toe een uurtje weggweest of later begonnen. dus mijn collega's hebben er nog geen last van gehad. Momenteel is het rustig bij ons dus hoef ik me daar ook niet druk over te maken.

Tsja, die mannen zij zooooo positief - ook wel fijn hoor want als we met z'n twee bij pakken neer zouden gaan zitten dan zou het een erg gezellige boel bij ons thuis zijn (NOT).

ik heb me zojuist even uitgeleefd bij de Ikea. Mijn dochter krijgt straks (als alles klaar is) een eigen ruimte en daar heb ik eeb hoop ideeen voor (ha ha).

We horen wel weer!

Liefs Moeska

Hoi Moeska,
Klinkt goed, en die lachmomenten hebben mijn man en ik vaak bij de gyn. We hebben die man zelfs aan het blozen gekregen, dat het nog kan, ha ha ha.
Je dochter een eigen ruimte, dat zal ze leuk gaan vinden. Mag ze hem ook zelf mee inrichten, kleurtjes bepalen en zo, lijkt me zo vreselijk leuk om te doen.
Veel plezier ermee.
x Ano

Het is weer eens rustig op het forum.......

Gisteren even een dip moment gehad door oa wat discussies met mijn vriend. Ik merk dat we er toch wel iets anders in staan......
Zaterdag ben ik bij een paranomaal magenetiseur geweest (ben ik wel vaker geweest voor oa hooikoorts en hoofdpijn klachten). Hij weet dat wij weer zwanger willen worden en zijn vorig jaar ook daar met z'n twee geweest. Zaterdag maar weer even alleen geweest voor ook weer oa mijn hooikoorts en het zwanger worden verhaal. Ook met hem er over gehad dat ik er misschie wel mee wilde stoppen maar daar wilde hij echt niks van weten. Ook hij vindt dat we zeker moeten blijven proberen tot het einde van het jaar zonder in het medisch traject te stappen. Natuurlijk is dkeuze aan mijzelf maar hij had er blijkbaar ook een goed gevoel bij. Hij zij dat hij ons kon helpen maar dat we natuurlijk zelf ook ons steentje bij moesten dragen;-). Daar gind dus onze discussie over want ik had vrijdag en zondag een positieve ovulatietest dus dat betekende zeker werk aan de winkel en ik mer dat mijn vriend steeds meer moeite begint te krijgen met die "verplichte" dagen......... Misschien moeten we ook wel wat meer de instelling go with the flow hebben. Maar ik voel/weet wanneer mijn eisprong is .........

Ga er maar eens goed over nadenken.....

Hoi Moeska,

Wat balen zeg. De discussie herken ik wel hoor, volgens mij heeft ieder stel dat. En go with the flow vind ook ik moeilijk te geloven. Ik was al blij dat we "verplicht" voor de samenlevingstest moesten, erg hé. Ik begrijp je helemaal en het is moeilijk. Probeer er wel over te blijven praten met je vriend/man.

Een homeopaat, kan dat echt helpen? Ik heb er niet aan gedacht, maar misschien moet ik het eens proberen.

hou je haaks en tot een volgende keer.

x Ano

@Moeska: vervelend zulke discussies,maar goed het is denk zowieso moeilijk om altijd op een lijn te zitten met al deze dingen...en hoor wel meer dat mannen t daar moeilijk mee hebben, omdat ze dan ineens echt moeten "presteren"...kan het me ook wel n beetje voorstellen.

Terug
Bovenaan