kleur-advies

Ik ben de laatste tijd wel bezig geweest met styling enzo. Nu ga ik vrijdag naar een stijliste voor kleur-advies.
Ze kijkt naar je huid/haar/ogen. Wat voor kleuren laten je 'spreken' en welke 'vlakken je af'. Waarom staat het ene blousje je zo geweldig en laat je die ander vaak hangen in de kast. Kan allemaal met de kleur(-tint) te maken hebben.
Er is ook een Styling-advies. Daar gaan ze kijken naar hoe je lichaam is en wat je het beste kan doen om jouw sterke punten aandacht te geven. Het idee is: "een perfect lichaam is saai!" Juist de 'onvolkomenheden' in het menselijk lichaam maken het interessant om te stylen. Dat maakt dat jij jij bent. Maar aangezien het geen goedkope business is vraag ik die voor m'n verjaardag. Het 'kleur-advies' heb ik mezelf kado gegeven na de 'tropen-maand' december en voor m'n nieuwe baan.
Heb er echt zin in. Weer eens iets wat helemaal alleen voor MIJ is. Omdat IK het leuk vind en vind dat ik het verdiend heb (kwijl kwijl)
Liefs Nelleke

www.colorific.nl

oooh leuk!
Kijk,dat is nou ook helemaal mijn ding!
Ik vind het zoooo interessant om daar mee bezig te zijn!(niet beroepsmatig by the way...)
Ik ben benieuwd naar jouw kleuradvies,hier kom je nog wel ff op terug toch???
Groetjes Tanja

Oh gaaf!!! M ´n collega heeft het ook laten doen en heeft ons pas een hele uitleg gegeven welke kleur wat bij je betekend.
De lente kleuren enz. Lijkt me erg leuk! Dus als   geweest bent wil ik groooooots verslag!

You go girl!!

Dit is echt een super kado! Je hebt er jarenlang iets aan, en ik kan het weten, want ik heb 3 jaar geleden een "imago-advies" kado gekregen.
Ik shop nu heel anders dan daarvoor; kan veel sneller beoordelen of iets bij me past of niet en durf nu ook eens iets uit het rek te trekken wat ik voorheen had laten hangen.
Miskopen doe ik eigenlijk niet meer, dus uiteindelijk verdient zo'n kado zich weer terug, hahaha!

Geniet er van en veel plezier!

Ellen mv Julian

oh ja, voor de geinteresseerden:
http://www.imagoadvies.nl/

good for you, hoewel ik zo het vermoeden heb dat jij met je affiniteit voor styling niet helemaal de plank misslaat. Er zal vast iets bijzonders uitkomen waar je zelf nooit aan gedacht hebt en ik ben wel benieuwd naar je ervaring. Veel pezier!

Terug
Bovenaan