Kleur ogen

Kunnen jullie ook al zien welke kleur ogen je kindje gaat krijgen? Bij Esther worden ze nu definitief blauw-grijs. Niet echt een verrassing, want die kleur hebben ze ook bij mijn man en bij mij, maar toch grappig om te zien hoe haar ogen steed groter en lichter worden. Ze begint steeds meer op zichzelf te lijken!

Hoi Eveline,

Leuk hè, dat ze steeds meer hun eigen ikje krijgen! Senne had zwart haar en dat is inmiddels ietsje lichter en ook haar oogjes gaan van héél donker blauw-grijs naar iets lichter blauw. MAAR.. dat kan allemaal nog lang veranderen hoor! Ogen zelfs nog het eerste half jaar. Mijn neefje kreeg ook ineens bruine oogjes, terwijl hij de eerste maanden helderblauwe ogen had. Dus het blijft een beetje verrassing.

Groetjes,
Dionne

Hoi Evelien. Teun had eerst ook zwart haar nu is het bijna blond geworden.
Zijn ogen zijn van heel donker naar fel blauw gegaan,ik hoop dat het zo blijft want het is een hele mooie kleur! Grappig hoe het zo kan veranderen.
Groetjes Mikkie.

Hoi Eveline,

ook Laura heeft van heel donkerblauwe opeens grijs-blauwe ogen gekregen. Bij haar waren/zijn er twee opties grijs-blauw en groen. Tot nu toe heeft ze haar vaders ogen.

Op de babyfoto's was ze eerst een kopie van haar vader en zelfs zijn vader zag er hetzelfde uit, maar ze gaat nu wat meer op ons allebei lijken. Ze wordt dus echt een eigen persoontje! Gelukkig maar, want 2 meter lang en 130 kilo zwaar lijkt me niets voor een vrouw! (Ook voor een man is het ong. 30 kilo te zwaar.)

Mattijs is ook blij dat ze nu meer op mij gaat lijken. Hij vindt het ook geen succes als een vrouw erg lang is! Of in ieder geval 2 meter lang is.

Groetjes Ilona

hee Eveline,
Het mooie vind ik steeds meer dingen ga zien van mij (van mij niet zo heel veel) of mijn man in Evi. Zelfs kleine details. Met de geboorte had Evi donkerbruin haar en blauwe ogen. Ze wordt nu blond en der haartjes gaan krullen, haar oogjes worden steeds lichter blauw. Dat is geloof ik het enige wat ze van mij heeft, voor de rest lijkt ze op haar vader.

groetjes Sonja

Hoi Eveline,

Ik heb 2 gemend bloed kinderen, de oudste is half Indonees en de kleinste is half Turks, gek genoeg lijken ze veel op elkaar ondanks ook een verschillend geslacht. Ik ben van nature blond, vroeger bijna wit zelfs maar donkerblond in de loop der jaren en heb blauwe ogen, de vaders hebben beide zwart haar en bruine ogen, die van Vincent trouwens bijna zwarte ogen..zo donker.

Vincent had bij de geboorte een volle kop zwart haar, hele donkere ogen en bijna spleetoogjes, nu bijna 9 jaar later, heeft hij gemengd blond haar (vooral donker- en goudblond) met aan de voorkant lichtblond en een paar verdwaalde bijna zwarte haren er tussendoor, heeft hij veel grotere ogen, die in het licht groen/bruinig zijn en anders bruin.

Julia had bij de geboorte ook al zoveel haar, het leek of er krulletjes in kwamen (was nat hè..dan heb je dat schijnbaar want als t opgedroogd is, is er geen slag te zien) en dat is nu goudbruin en haar oogjes kan ik nog niks van maken..ze zijn nu nog donkerblauw al verkleurt het al wel een beetje maar ik heb nog geen idee welke kant dat op gaat..ben benieuwd, het is net sinterklaas hier! *grijns*

Onze Max lijkt sprekend op zijn vader. Tenminste, iedereen die hem ziet zegt dat. Zijn vader is blond met blauw/grijze ogen en Max heeft dus blond haar en blauw/grijze ogen.

leuk he? nynke heeft nu blauw-grijze ogen en dat blijft denk ik wel zo, wij hebben allebei blauwe ogen. Maar mijn schoonmoeder bruine dus dat zit er nog wel in bij mijn man. Maar ik denk toch dat het blauw blijft. Ik ben ook benieuwd naar het haar. Dat is nu nog vrij donker en wij waren allebei heel erg blond als kind, dus ben ook benieuwd of ze nog blond gaat worden, kan wel.

groetjes,
Daphne

Terug
Bovenaan