Hoi Eveline,
Ik heb 2 gemend bloed kinderen, de oudste is half Indonees en de kleinste is half Turks, gek genoeg lijken ze veel op elkaar ondanks ook een verschillend geslacht. Ik ben van nature blond, vroeger bijna wit zelfs maar donkerblond in de loop der jaren en heb blauwe ogen, de vaders hebben beide zwart haar en bruine ogen, die van Vincent trouwens bijna zwarte ogen..zo donker.
Vincent had bij de geboorte een volle kop zwart haar, hele donkere ogen en bijna spleetoogjes, nu bijna 9 jaar later, heeft hij gemengd blond haar (vooral donker- en goudblond) met aan de voorkant lichtblond en een paar verdwaalde bijna zwarte haren er tussendoor, heeft hij veel grotere ogen, die in het licht groen/bruinig zijn en anders bruin.
Julia had bij de geboorte ook al zoveel haar, het leek of er krulletjes in kwamen (was nat hè..dan heb je dat schijnbaar want als t opgedroogd is, is er geen slag te zien) en dat is nu goudbruin en haar oogjes kan ik nog niks van maken..ze zijn nu nog donkerblauw al verkleurt het al wel een beetje maar ik heb nog geen idee welke kant dat op gaat..ben benieuwd, het is net sinterklaas hier! *grijns*