kleur oogjes

hoi meiden
was eens benieuwd,zijn de oogjes van jullie kindje al verkleurd?
ik las laatst dat het heel verschillend kan zijn.klopt het als ze bruin worden dit meestal al heel snel te zien is.?ben zelf erg benieuwd.Mila had bij de geboorte(en nu nog,ze is 2,5 week) donkerblauwe/grijze oogjes.ikzelf heb lichtbruine ogen en mijn vriend blauw/grijs.
iedere dag kijk ik weer even of ik wat zie hi hi.
liefs piewie-mama van mila 16-9-06

Hoi,

Bij Tess, nu bijna 7wk, is het ook nog niet goed te zien, ze worden iets bruiner rond de iris maar dat is het wel. Ze zal naar verwachting bruine ogen krijgen, haar vader en ikzelf hebben beide donkere ogen. Het is nog even afwachten.

Groetjes Nands

Hoi,

Bij Kay is het ook nog steeds raden wat het wordt. Hij heeft nog wel blauwe oogjes maar rond de iris wordt het steeds groener.

Mijn vriend heeft blauwe ogen en ik groen/bruin.. Men zegt dat de donkerste kleur meestal domineerd.. we zullen zien wat het gaat worden!

Kay is nu 9,5 week oud.

Esmé

Hoi,

Jamie's oogjes zijn nog knalblauw. Ik verwacht ook niet dat ze heel veel veranderen.
Mijn ogen zijn   groen / blauw en die van mijn   man zijn grijs / blauw.

Groetjes Natasja

Merel heeft nu blauw/grijze ogen.
Mijn man en ik hebben beide blauwe ogen, dus ik denk dat het wel blauw zal blijven!

Wel grappig: ik heb grote ogen en mijn mijn kleine/normale.
En merel..net als mij..grote blauwe kijkers!
En daar kijkt ze dan ook goed mee in het rond, iedereen vind haar net een poppetje..hihihihi.

Terug
Bovenaan