Kleur van poep bij flesvoeding?

Hallo allemaal,

Het is vandaag mijn vraagdagje geloof ik
Maar wat voor kleur heeft de poep bij flesvoeding? Ik heb tot afgelopen vrijdag bv gegeven en toen was het vrij dunne poep (af en toe een spuitluier) en lichtbruin.
Nu is het wat dikkere poep (ik weet dat dat normaal is), maar het is een beetje groenig?

wie o wie weet of dit normaal is?

groetjes Mariska
mv Feline 26 mei 2007

Klinkt hetzelfde als hier.
Tot 10 weken: BV en mosterdgele tot beige dunne ontlasting (3-6 keer per dag)
Na 10 weken: FV (nutrilon hypoallergeen) en mosgroene smeuige, dikkere ontlasting (1-2 keer per dag)

Lijkt me dus redelijk normaal. Christian heeft nooit krampjes ofzo gehad en ook geen moeite met de ontlasting...

Groetjes, Karin
mama van Christian (17 weken)

ja hoor!
Toen ik alleen BV gaf, was de ontlasting echt geel. Sinds ik 1x KV geef, heeft hij 's ochtends was meer groenige poep en als hij 's middags nog een keer poept (bijna nooit) dan is dat weer geler.
Lijkt me gewoon

Hoi Karin en Woedel,

Dank je wel voor de snelle reacties. Het is inderdaad mosgroenig.
Ach hoef ik me geen zorgen te maken....Het stinkt trouwens ook meer hahaha

groetjes Mariska

Hier vanaf het begin flesvoeding. 3 weken gele poep gehad 8 keer per dag en daarna 1 keer per dag tot 1 keer in de 48 uur.. Kleur is groen.
Vorige week in het ziekenhuis vertelden ze mij dat groene poep, krampjes poep is.
En mijn manneke heeft inderdaad veel last van krampjes. Nu gaat er ook johannesbroodboompitmeel door zijn voeding en het lijkt beter te gaan

Terug
Bovenaan