kleur vruchtwater

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik vroeg me af of het duidelijk te zien is als het vruchtwater een andere kleur heeft?

als in de nacht mijn vliezen zouden breken, kan je het waarschijnlijk wel zien omdat ik een wit overtrek heb, maar ik was benieuwd dat als het ergens anders gebeurd of je dan duidelijk kan zien dat het een kleur heeft?

groetjes jippie
39+2

Hoi Jippie,

Ik wilde eerst niet reageren op je vraag omdat ik er ook helemaal geen verstand van heb, voor mij is het namelijk ook de eerste. Maar zag nu in een ander topic dat je nog steeds met je vraag zit. Ik heb er wel een idee over maar dit is dus niet uit de praktijk.
Ik denk dat je wel altijd ziet dat het vruchtwater een andere kleur heeft. Je moet namelijk ook altijd hetgeen bewaren waar je je vruchtwater in verliest. Dus bijvoorbeeld je onderbroek of je lakens. Als het 's nachts gebeurd zie je het ook aan de kleur van de onderlegger. Normaal gesproken moet het een beetje roze van kleur zijn en als de baby er in gepoept heeft is het bruin of groen. Overdag zit ik eigenlijk altijd op de bank op een onderluier uit het kraampakket. Ik denk dus gewoon dat je het altijd wel ziet en zeker ook wel merkt. Ik hoop echt dat je er iets aan hebt. Succes!

Liefs
Linda
38 weken en 2 dagen

Ik kwam bij mijn eerste net uit bad toen mijn vliezen braken. ik zag niks aan de kleur het was net water. Ik wist alleen dat het vruchtwater was omdat het bij mij bleef lopen.

Terug
Bovenaan