Kleuren/stiften

<p>Heeft er iemand goede tips voor stiften die mijn zoontje kan gebruiken? Hij wordt volgende week 1 jaar en stopt graag alles in zijn mond ? maar wil graag met hem gaan kleuren. En iemand wellicht nog leuke tips om te kleuren (boekjes oid?) alle tips zijn welkom ?</p>

Crayons? Of gewoon potlodn? Bruinzeel heeft een serie van "mijn eerste stiften" volgens mij. 

Dikke potloden halen bij de Hema. Een groot vel papier pakken en kleuren/krassen maar. Meer heb je niet nodig op die leeftijd. 

Van bruyzeel hebben ze ook potloden voor de kleintjes. Deze zijn driehoekig, waardoor ze niet steeds van tafel rollen, wat die van de hema wel doen ??
Verder gewoon laten krassen idd

Hoi
Als je liever stiften gebruikt ipv potlood of waskrijt kijk dan goed op de verpakking of ze niet giftig zijn en uitwasbaar gewijd dat er een shirt of broek onder komt te zitten met stift

Ik zou voor wasco of potloden gaan. Dit krijg je ook er af als het per ongeluk op tafel komt of als de artiest echt naar boven komt en de keukenkastjes e.d. ook een kleurtje krijgen. Stiften gaan ook snel kapot, omdat ze vaak hard op drukken, waardoor de punt in de stift verdwijnt.

Terug
Bovenaan