kleuren/thema,s babykamer (jongentje)

A

Anoniem

Guest
heej dames

even een vraagje aan jullie

ik zit opt moment erg te denken over de kleuren enzo op onze baby kamer voor onze kleine man maar das best lastig hahahha zelf zit ik te denken aan lime groen met wit/creme of iets!

hebben jullie suggesties/foto,s vanjullie kamertjes?

alvast bedankt

liefs

Hoi,

Wij hebben voor onze zoons ook de kleur lime-groen gebruikt. En dat in combinatie met turquoise (schrijf je dat zo?). Vonden we zo leuk dat we het voor onze tweede zoon ook op zijn kamer hebben gebruikt. Nu ben ik zwanger van de derde en nu wil ik iets anders. Ik denk nu aan rood en dan niet gecombineerd met een andere kleur, maar de rest gewoon wit.
Dit kan voor zowel een jongen als meisje.
Succes!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

Ha Patricia!

De kamer van Thomas hebben we na de verhuizing groen en groen geverfd, hihihi! de bedoeling was een jungle kamer, met een muurschildering erop. Maar door de  zwangerschap van Nina er achteraan kwam daar maar steeds niets van.... Nu mag  hij straks zelfs meebeslissen of het een voetbal kamer wordt of een jungle kamer, of weer iets anders... Mama verft wel wer, WHAHAHHA!

Nina d'r baby kamer is blauw en blauw, kan dus voor een jongen en een meisje. Nu met nummer drie op komst hebben we voor Nina een prachtig meisjes kamertje gebouwd op zolder. Wit behang met kleine roze bloemetjes, een wand met roze-rood behang, en roze zijschotten Een echt meisjes  kamertje dus, helemaal leuk is ie.  

De nieuwe beeb gaat naar het blauwe kamertje, maar de bedoeling is om dar in de loop der tijd een oud hollands kamertje van te maken!

De kamer van Thomas vlak na de verhuizing.

Liefs, marieke

Hoi hoi
Wij wisten al dat het een meisje zou worden,dus helemaal
zacht roze en wit gemaakt! Met witte meubeltjes en een witte
vloer!
Maar ben pas bij een zwangere vriendin geweest,en die had echt een super
kamer,zij heeft dat donker grijze barok behang (het kleinste wandje)
met creme of witte muren(kon niet goed zien met kunstlicht)
Echt helemaal gaaf!!!! Je kan met de accessoires het helemaal
een jongen of meisje kamer maken....heel neutraal!
Succes!
Grtz An

Wij hebben voor onze mannetjes een strand-babykamer. Dus een licht-aquablauwe muur (zee) en een klein oranje muurtje (zonsondergang). We hadden ook meubeltjes in strandstijl. Heb er altijd leuke complimenten op gekregen.

Hallo,

Wij hebben voor ons manneke een hele leuke deels onder en deels bovenwater muur. Ik heb het behang gevonden op marktplaats. Echt super leuk en veel te bekijken. Ze hebben verschillende thema's te koop (ook voor meisjes) Hoop dat onderstaande link werkt.

Groetjes Doesel

http://link.marktplaats.nl/238537601

Ik had niet de goede link, deze gaat naar het behang dat wij hebben.

http://link.marktplaats.nl/238157099

@doesel:

Hoe zit het met die maten van dat behang,is dat altijd 50 euro,of is dat
met een bepaalde afmeting?
Het is wel super mooi!
Ik hoor graag van je!
Grtz An

Terug
Bovenaan