kleuren

A

Anoniem

Guest
Vandaag las ik hier ergens of op een andere site dat er al kinderen zijn die tekeningen maken. Ik vond het nog vroeg maar na haar drankje en koekje 's middags liet ik haar in de kinderstoel zitten en mocht ze van mij met echte stiften een tekening maken. Ze vond het erg interesant. Vooral het blauw wat op haar handje terechtkwam. Dat was gek, dat ging er helemaal niet af...!! Ik ben er zo trots op dat de tekening nu op de wc deur hangt en ik heb erboven geschreven. Eeste tekening en de datum erbij. Leuk he?
Zijn er al meer kinderen aan het tekenen?

Groetjes!

Hoi Babybelle,

Ik heb toevallig zaterdag vingerverf gekocht en een canvas doek. Zondag mag Marissa het gaan proberen. Ben erg benieuwd naar het resultaat

groetjes Linda

Ik heb er eigenlijk nog niet aan gedacht, maar ik denk dat ons Daantje dat wel heel interessant vindt. Ik denk dat Daantje er nog niet aan toe is om met verf in de weer te gaan, want die verf verdwijnt hoogstwaarschijnlijk in haar mond! (net als het zand in haar zandbak.....)

Ik heb er weleens over gedacht om binnenkort haar hand-en voetafdrukjes met verf op papier te zetten, dat lijkt me wel heel leuk, ook voor later!

Groetjes, Linda

Ik ging vorige week met Feline vingerverven. Maar ze deed haar handjes in haar mond. Dus dat was geen succes.
En met stiften zal ik eens gaan proberen. Leuk kliederen.

groetjes Maris

Hoi,

ik heb hier ook al een aantal keer zitten kleuren met Stijn. Van de oudste twee heb ik nog peuterpotloodjes van bruynzeel (en bij de hema zijn dezelfde maar dan goedkoper) en hij vond het super. Ik vind stiften niet zo prettig met een kleintje want als hij ze in zijn mond doet is dat ongezond.

Groetjes van Marloes

Wasco krijtjes is de uitvinding!! Jesse heeft al 3 tekeningen met pen gemaakt....z'n hele tafel zat onder, want een potlood brak hij de punt vanaf en een stift gaat hij overal op tekenen, Pen kon ik net nog hebben! Ze zitten al in z'n plakboek!

Toen hij vorige week bij z'n vriendje mocht spelen heeft hij daar met Wasco getekend, okay de groene wasco werd gretig opgegeten door mijn ventje, want heel z'n mond en shirt waren groen....maar ik had wel een hele mooie tekening. We hebben z'n naam en datum erbij gezet, wanneer hij die gemaakt had! Ik ga van de week een paar kleurplaten downloaden van Bumba, dan gaan we eens kijken hoe mooi die worden!

Groetjes Angel

Terug
Bovenaan