kleurenringpiramide fisher-price

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Tijs heeft 2 weken geleden voor zijn verjaardag de kleurenringpiramide gekregen van fisher-price. (Ik wilde een plaatje ervan erbij doen, maar dat wordt geweigerd! Dus helaas geen foto erbij).

Hij had wel zo'n piramide (van een ander merk), maar die had ik te leen van mijn ouders. Dus van een vriendin heeft hij deze voor zijn verjaardag gekregen. Ik dacht straks, wat zit daar nu op het witte wiebelgedeelte? Dus ik pak hem, zit er een gat in!  Een gat ter grootte van ongeveer 1 bij 1,5 cm, precies bij de letters Fis van het logo. Tijs gooit wel met al zijn speelgoed, maar het moet toch niet mogelijk zijn dat hij hier een gat in gooit.
Helaas heeft mijn vriendin het bonnetje niet meer. Nu ga ik wel een foto per mail opsturen naar fisher price. Kijken wat ze ermee doen.
Dus als je zo'n piramide hebt en je kind gooit er ook regelmatig mee, let dan op!

Groetjes,
mv Tijs

Hmm hier richt dat ding eerder schade aan dat dat hij het zelf heeft.
Misschien een fabrieksfout, dat er een zwak in het plastic zat.
Of in de winkel gedaan (moedwillig ff slopen)

Ook al heb je geen bon, ik zou ook even ermee naar de winkel gaan en het uitleggen.

Succes

Hee hallo,
Toen ik zwanger was van Tygo kreeg ik ook de fisherprice kleurenringen (deze toch?)

Tygo gooit en smijt ermee of het een lieve lust is. Zo hard en zo ver mogelijk. Toch is hij (nog) niet stuk.  Het lijkt mij ook wel aardig stevig materiaal. Zijn favoriet is de (bovenste) rode ring. Die gaat overal mee naar toe en die heeft ook alle hoeken van de kamer al gezien. Deze zit dus al wel vol met krasjes, maar ècht niet stuk te krijgen hier hoor.
Was hij niet al stuk toen je hem uit de verpakking haalde? Of is hij later stuk gegaan?

Groetjes happyM.

Ja, inderdaad die is het. Flauw dat mijn plaatje er niet bij mocht....

Hij was helemaal heel toen die uit de verpakking kwam. Ik kijk speelgoed qua dat betreft altijd even na voordat ik Tijs ermee laat spelen.

Ik weet ook zeker dat hij vanochtend nog heel was.

Groetjes,
mv Tijs

Hiya!

Niet om paniekerig te doen ofzo hoor, maar staat deze niet op de lijst van speelgoed dat door fisher price is teruggeroepen vanwege lood in de verf? Weet niet zeker hoor, maar na de tweede ronde van speeltjes van de schappen trekken wil ik in ieder geval geen speelgoed meer waarop staat "made in China".
Nogmaals wil je niet ongerust maken, maar check het misschien even op de website?

Ajuus, ilja

Hoi Ilja,

Bedankt voor je bezorgdheid! Maar nee, deze staat niet op de lijst gelukkig. Dat heb ik gelijk gecheckt toen het in het nieuws was. Misschien wordt het nu wel een nieuwe voor op de lijst!

Groetjes,
mv Tijs

Ilja koop dan ook geen matrassen die uit china komen. Er zijn er onderschept/aangetroffen met heel veel giffen erin.

Terug
Bovenaan