Kleuter

Hallo ik heb een dochter van 5 jaar waarvan ik de eerste 4 jaar alleen heb op gevoed.
Nu heb ik een relatie en woon samen met hem maar hij heeft zelf geen kinderen is geen kinderen gewend.
En hij heeft problemen met het opvoeden van mijn kind hij weet niet hoe hij er mee over weg moet, tot in het ergste geval wil hij bij me weg.
Hij zegt dat hij voor zijn gevoel al veel heeft geprobeerd en dat het gevoel eerst weer terug moet komen.
Hij heeft haar wel een paar keer aangesproken met de zin nee dat kan niet, nee mag niet, ophouden, en hij heeft haar twee keer omdat ze neit wou luisteren naar hem dat ze naar boven is gezet op haar slaapkamer en even later ook uitgelegd waarom ze naar boven moest.
Maar ik steun hem daar ook erg bij maar nu is hij de kluts even kwijt wat moet ik hiermee ik wil hem zo graag helpen, hij houdt zielsveel van haar en beschouwd haar als zijn dochter maar hij zit met dit in de knoop.
Ik hoop op reactie
 
mijn zoon was 3 jaar toen hij mij moest delen met een nieuwe man in mijn leven.hiervoor was ik alleen. ook hij had het er in het begin wel eens zwaar mee. nou was mijn zoon destijds erg dwars of eigenlijk jaloers op hem. hij pakte mij toch van hem af.hij wist niet wat hij met hem aanmoest. toen mijn zoon hem geaccepteerd had ging het veel beter. hij heeft dit voor elkaar gekregen met heel veel 1 op 1 aandacht, leuke dingen met hem doen, hem het gevoel gegegeven dat hij er ook echt bijhoorde en dat mama nog steeds van hem was.maar dat hij er nu ook bijhoorde. koste ons heel veel energie maar was het zeker waard. nu luisterd hij naar beide even goed, al blijf ik voor hem toch de gene die hij het eerst benaderd als er wat is.
 
Ik denk dat het tijd word dat je partner eens positief reageert op je dochter en eens iets met haar zal ondernemen.
Ze hoort alleen maar van hem wat ze niet mag en wat ze verkeerd doet, ik kan me goed voorstellen dat zij daarom hem als iets negatiefs ziet.
Zeg hem eens alleen met je dochter te gaan spelen, het liefst een spelletje waarbij ze veel kunnen communiceren met elkaar,..!

Ik hoop dat je er nog iets aan hebt!
 
Ik denk dat het tijd word dat je partner eens positief reageert op je dochter en eens iets met haar zal ondernemen.
Ze hoort alleen maar van hem wat ze niet mag en wat ze verkeerd doet, ik kan me goed voorstellen dat zij daarom hem als iets negatiefs ziet.
Zeg hem eens alleen met je dochter te gaan spelen, het liefst een spelletje waarbij ze veel kunnen communiceren met elkaar,..!

Ik hoop dat je er nog iets aan hebt!
 
Terug
Bovenaan