@ kleutermama

nee tot nu toe hebben we het zo gelaten!!!

moet morgen naar het consternatie buro en ben benieuwd of ze dan meer weten te vertellen of het uitgebreid is die epedemie of niet...

mn vriendin is ook reisagente en heeft haar eigen reisburo en zei heeft id gekeken en enigste wat zou kunnen is omboeken maarja zie eens in het hoogseizoen iets anders te vinden en annuleren zou grotendeels(zoals iemand hier ook zei) voor eigen kosten komen en tja vind ik ook weer zonde dan houd ik maar mn meisje ver weg van de lokale bevolking :p:p

bedankt voor de intresse

Ik hoop echt zo gigantisch voor je dat het nu meer teruggedrongen is!!!
En ookal zeg je haar wat weg houden van de lokale bevolking, ja iemand naast jullie is wel in contact geweest en ook nog evt vatbaar, en zou het ook kunnen doorgeven. Ik wil er geen domper op geven, maar je kan niet altijd alles uitsluiten.

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is naar de HA gaan voordat jullie op vakantie gaan voor evt gespecialiceerde preparaten, of evt verzwakte vorm van medicijnen.
Wij hebben voor Rebecca ook een verzwakte vorm van antibiotice ivm de canule vanwege directe verbinding luchtpijp. om kans te verkleinen. Wie weet kunnen jullie ook zoiets krijgen, Het zou wel een geruster gevoel geven.
Ik weet iig wel dat die verzwakte vorm een klein beetje extra weerstand geeft, niet het volledig overneemt, Dus ze moeten wel een eigen afweer opbouwen.
Wij hebben Bactrimel.
Al hoop ik voor je dat het onderhand in remissie is, maar anders zou je altijd nog zoiets kunnen voorstellen.

Iig heel veel succes morgen en laat het ff weten als het je lukt.

hoi das een goede idd van de lichte antibiotica

zal het er eens over hebben want het is hier ook zo dat Amy standaard vanwege de reflux nexiumm krijgt en dat zorgt ervoor dat ze GEEN maagzuur heeft en dus gevoeliger is voor een bv buikgriep enzo aangezienb normaliter ons maagzuur ertegen "vecht"

zal het er eens over hebben bedankt

Terug
Bovenaan