@ kleutermama

Dhymaris krijgt al een paar mnd alleen maar 4 flessen per dag. Ze zit nu op 210 + 7 schepjes maar drinkt er maar meestal 3 van leeg. Sinds ze 4 mnd is krijgt ze tussen de 1e en 3e fles een half potje fruit (ik maak t meestal zelf hoor maar dan weet je ong de hoeveelheid) en tussen de 3e en 4e fles een half potje groente. Ze begint t nu een beetje door te krijgen hoe ze de hapjes binnen moet houden hahaha.

Ik krijg geen commentaar eigenlijk. Alleen toen ik in de 2e mnd bij t cb ben geweest om te wegen kreeg ik van die assistente wat te horen. Maar toen ik bij de volgende afspraak bij de verpleegkundige kwam en ze weer niet veel was aangekomen kreeg ik niks te horen. Zij zei dat t waarschijnlijk gewoon dhymaris bouw is. En zolang ze drinkt plast poept en goed wakker is dan is t ok. Nou dat doet ze allemaal dus ik heb me er bij neergelegd. Laatste keer was ik echt overtuigd dat ze veel zou zijn aangekomen, ze dronk ineens veel meer. Maar eenmaal op de weegschaal was t wel 400gram in een maand hahahah. Kennelijk verbrand ze ook snel denk ik.
Dus ik maak me niet druk.
Moet jij ook niet doen hoor.....tenzij ze alles er elke keer uitspuugt dan is t een ander verhaal.

Groetjes

hoi hoi

ik maak me er ook niet druk we zien echt wel dat Amy het goed doet en er goed uitziet en doet (en meer) wat ze behoort te doen plus ze ligt geen seconde stil hahah

tis meer elke keer het gezeur bij het cb dus ik ga daar ook niet meer heen alleen de "verplichte" afspraken

wat wel scheelt bij Amy denk is dat ze reflux heeft en daardoor extra co heeft bij de kinderarts.. de kinderarts maakt zich absoluut niet druk alleen het moet geen stille ondervoeding worden (das met borstvoeding weer...)

amy pakt af en toe fruit maar laatste dagen wilt ze niks meer oke ook prima

Terug
Bovenaan