kleuterschool

ik kan er als een berg tegen op zien aan de andere kant ook weer wat meer tijd voor je zelf en andere dingen maar alleen het idee dat mn dochter op de wc gaat waar tig andere kindjes ook op zitten ik denk misschien te lang/ver na maar stel je voor als ze haar handjes niet wast en daarna brood of fruit eten en nog meer van die dingen als ik te lang nadenk word ik gek hebben jullie dat ook ?? of stel je voor dat ze haar ergens afduwen en ze breekt wat(kijk te veel medische progamma s)
ik kan wel gek worden hoe gaan jullie daar mee om????
 
Hoi
Tja, zover heb ik er nog niet over na gedacht eerlijk gezegd. Dit moet je niet opvatten als dat je je aanstelt natuurlijk! want jij voelt het zo.
Ik denk dat de beste manier is, gewoon het aan te gaan, en dan merk je vanzelf waarschijnelijk dat het meevalt. Succes!
 
vat het ook inderdaad niet verkeerd op ik ben zelf zo en ik weet ik moet niet overal beren zien niet te veel nadenken maar dat valt niet mee ik ben blij dat ze wat mondiger wordt nu want ben weer als de dood dat ze haar te kort doen ze zit tijdelijk op een kdv voor sociale contacten en vraag ik haar nadat ik in haar boekje gelezen heb 3 broodjes gegeten of ze ook gegeten heeft en wat ze op broodje had als ze geen antwoord geeft of ze zegt ik heb geen brood gehad staan mn nekharen omhoog en ben ik tot alles toe in staat erg he
 
Hoi
ons zoontje gaat in oktober naar de kleuterschool. Ik ben vooral erg benieuwd hoe het hem zal bevallen. Nieuwe vriendjes en vriendinnetjes, de juf/meester en alles wat er nog eens bijkomt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik over de hygiene nog niet zoveel heb nagedacht. Thuis wast hij zijn handen en ik ga ervan uit dat hij dat daar ook zal doen. Tevens denk ik dat ze zoiezo voor het fruit eten allemaal hun handjes moeten wassen.
Maar goed, jij bent zo maar ik zou toch proberen om me er iets minder druk om te maken.  Mijn moeder was vroeger ook zo en  ik vond dat altijd erg vervelend. Moest altijd vertellen wat ik  had gedaan en of idd alles wel schoon was e.d terwijl ik veel liever vertelde  waarmee ik had gespeeld en wat ik had gedaan.      

Succes ermee.
Groetjes Jeanette  
 
Terug
Bovenaan