Klimgeit

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Er zijn meer kleine durfals in ons midden, maar deze foto's wilde ik even met jullie delen:

Dit T-shirt heb ik een tijdje terug besteld, maar hij liet nu mooi zien hoe we aan de tekst kwamen.....

Groetjes, Karin

Hahahah!! Wat een leuke foto's met een toepasselijk shirtje idd

Liefs Debby.

Haha, leuke foto's en zeker een leuke tekst op zn shirt!
Groetjes van Sonja

Wat een ontzettend leuke foto's en zo'n gaaf shirt er bij. Ik wilde nog zeggen dat Marissa geen klimmer is. Kijk ik net even wat ze aan het doen is, kijk:

Is ze op haar campinbed geklommen zodat ze beter bij de wagen kan . Nog niet zo ondernemend als jouw kleine klimgeit maar we gaan haar maar in de gaten houden.

groetjes Linda

Hey karin!!

Wat een geweldige foto's ! We zullen Rik en Bas maar niet bijelkaar zetten denk ik, want dan hebben we echt 2 klimgeiten en breken ze volgens mij de tent af!!
hahahah

Succes met je kleine klimgeitje!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi dames,

Ik had deze foto ook aan mijn moeder gestuurd. Ik kreeg van haar op mijn donder dat ik foto's had staan maken terwijl Bas aan het klimmen was....... Ik had hem eraf moeten halen ! Oma's!!!!!!!
Maar weet je, dit ging dus goed en later zit hij aan het fruit, slaat met zijn mondje tegen de tafel (hij was gek aan het doen) en toen had hij dus zijn tand door de lip. Er is dus geel pijl op te trekken.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan