Klimmem, klauteren, staan, tandjes erbij WAT GAAT DAT SNEL INEENS!!

A

Anoniem

Guest
2 weken geleden kon ie nog niet alleen zitten en nu gaat ie al het bovenstaande doen!! ONGELOOFLIJK!!

Nu moeten we zorgen dat we hem goed in de gaten houden. Bij mijn moeder was ie al een bloedneus gevallen, omdat ie overal tegenaan klautert en gaat staan wat ie helemaal niet alleen kan!!! En hij is pas 11 maanden hahaha

Verder fantastisch, maar wat gaat dat snel jongens!!

Owja e we hebben hier ook de fase dat ik constant NEE moet zeggen en hem voor straf in de box mot zetten, zo'n 4 keer in 10 minuten hahahah! Tis me een boef hoor!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi hoi,

ik ken het hoor! Dylano is druk bezig met proberen te staan, het is hem 1x gelukt. En hij kan sinds een paar weken ook echt zitten, en kruipen?? Niet meer normaal, hijs zo snel!!
Ook ik moet zo vaak NEE zeggen, dat ik er soms echt moe van wordt! Maar jij legt je kindje dus in de box als hij iets doet wat niet mag?? Hmm... ken ik mss ook weleens gaan proberen??

Het gaat zeker snel ineens, voor je het weet zijn ze groot... Zucht.

Liefs Debby.

Hey Debby,

Als Rik ies doet wat niet mag, moet hij idd in de box. Is niet een hele grote strafnatuurlijk, maar hij vind daar niets aan......misschien helpt het bij Dylano ook wel???

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Saskia,

Feline is nu ook net zo ver als Rik. Ik had net op haar hyves een stukkie geschreven, heb ik ook hierheen gekopierd.
Wel leuk he, maar ook stiekum vermoeiend haha. Gelukkig vind Feline het nog wel leuk in de box, dus nu kan ik haar even wat vaker in de box doen, staan beetje hoop dozen in huis...

groetjes Maris

Hallo,

wat een herkenning zeg........mijn ventje , bijna 9 maanden,   hield ik tot 3 weken terug nog vast bij het zitten, want stel je voor he....(wieweet kon hij allang zelfstandig zitten, hihi)
Maar nu......klimt hij overal tegen aan, staan is helemaal je van het, aan tafel, de bank enz enz     en uiteraard naar alles toegaan wat niet mag, hij heetf een kamer vol speelgoed hier maar sinds meneer het staan heeft ontdekt is dat totaal niet belangrijk meer.......en geef hem eens ongelijk.

Alleen voor de mama`s is het niet handig altijd, je komt ogen te kort.
Maar het is geweldig !!!!

Groetiessssss

Terug
Bovenaan