Klimmen

Nou ik dacht dat ik alles wel gezien had met die stoere knullen, maar ons dametje (ze is echt petite vergeleken met de jongens) kan er wat van, het blijkt een echt klimwonder, heb echt ogen te kort.
Van de week zat ze bijna op de keukentafel, ze wilde net haar knie erop zetten, ze had de trip-trap van haar broer gebruikt als opstapje (terwijl de onderste trede daarvan tot haar borst komt ;-o)
We hebben van die kleine ikea stoelen, daar klimt ze ook in en gaat dan rustig rond zitten kijken, of ze schuift ze tegen de bank en probeerd dan via de rug-en armleuning op de bank te komen!
Ze heeft van haar oud tante een houten poppenwagen gekregen met haar geboorte en daar loopt ze mee rond, maar nu klimt ze er dus ook in, nadeel is dat ze dan gaat staan en laat dat ding daar nou net niet op gebouwd zijn,,,whoops, ze lag zo voorover, gelukkig precies op haar speelkleden!
Ik heb in de keuken een kastje in de hoek, zo'n draaimodel, daar klom ze dus van de week ook in,,haha, ik hoorde haar wel maar zag haar niet, tot ik bukte, was ze zich net aan het omdraaien met een big-smile,,hihi (toch voordelen om zo klein te zijn, ze past overal in,,haha)

Mijn jongste was zelf niet zo erg en als je ziet wat die nu uitvreet,,,whaaaa houd mn hart vast!!

wat vreten jullie (B)engeltjes allemaal uit???

Grts MJ

ooh wat ben ik blij dat die dame hier nog niet kruipt!! ze komt in de box tot aan haar knieen en gaat dan heen en weer bewegen waardoor ze volop met haar hoofd tegen de spijlen botst.
maar we zijn haar soms wel kwijt hoor!! is ze in der achteruit onder de kast geschoven!! en dan moet je toch wel echt weten dat ze daar is

haha, ja probleem heeft mn zus nu ook, die heeft haar eerste en die heeft nu ook de achteruitstand ontdekt ;-) die was van het weeknd ineens heel verbaasd aan het vertellen; ik legde haar daar neer en ik kijk om, kind weg,,haha ik moest zo lachen!!

Hier kruipt ze bijna zo snel als wij lopen, ze vind de vaatwasser geweldig, dus dan komt ze heel snel aangekropen, zetten we haar helemaal terug voor in de woonkamer, maar je kan net 1 bord pakken en dan zit (let op;klimt ze al weer op de vaatwasser, knieen erop en je optrekken aan het bovenrek...
We hebben speciaal voor haar dus maar in het kozijn tussen woonkamer en keuken latjes gemaakt zodat we daar een scherm kunnen plaatsten als we in de keuken bezig zijn,,hihi

hahah ze houdt je wel bezig hoor maak je borst maar nat idd, wel leuk om te zien zon kleintje die overal op klimt. hier is antonio vooral bezig met optrekken aan alles en dan langslopen en alles pakken wat niet mag. en idd de vaatwasser is ook erg leuk, komt gelijk aangetijgert als hij het hoort opengaan en kruipt gaat staan terwijl hij zich aan het deurtje vasthoudt om zo de borden eruit te halen. klimmen doet hij gelukkig nog niet dat scheelt

Oooh jee dat klinkt als een klein aapje tjee joh! En dat nu al met 10 mnd?!
Poeh hee hier is kruipen nog een hot item dit lukt bijna maar nog niet helemaal haha

@louise, ja het is echt een aapje, wat dat betreft is ze echt mega snel, zei de ka ook al,, praten daarin tegen doet/wil ze helemaal niet (ze kan wel wat woorden,maar doet de moeite niet) ik denk dat we haar te goed begrijpen, dus dat ze het gewoon niet nodig vind of zo!!haha

Terug
Bovenaan