Klinefeltersyndroom

Hallo,

reactie op vorige.
Het is gebleken dat mijn man geen enkele zaadcellen heeft. dus waarschijnlijk ook geen icsi.
Maar dit moet nog onderzocht worden alleen de gynocoloog gaf ons weinig hoop.
Dus wachten!
In ieder geval al bedankt voor jullie reacties.

Groetjes
N.

beste N,
ook wij kregen dit te horen,maar bij nader onderzoek in het VU bleek er wel degelijk wat te zijn! we weten dus wat jullie doormaken...wij waren al een beetje bezig met info over adoptie)
probeer nog een beetje hoop te houden!ze kunnen zoveel tegnwoordig.
heel veel sterkte en nog veel meer succes!
gr. petra

nog even een reactie want jouw verhaal lijkt echt veel op de onze...heb je vorige stukje ook gelezen. alleen heeft de gyn bij ons niet over dat syndroom gesproken..?volgens mij was Suus het die over icsi met mesa tesa had;bij ons was icsi ook eigenlijk niet meer mogelijk,maar uiteindelijk wel bij nader onderzoek,wel of niet met mesa tese,dat horen we dinsdag.en idd in rotterdam en nog een plaats(even kwijt) maar daar is een wachtlijst.in Gent idd veel minder zei mijn gyn.
mischien een tip: mijn man slikt foliumzuur en zink en vit c en raar of niet maar het leek wel alsof zijn kwaliteit zaad(het hele weinige wat hij had,toch wat verbetert was..)mijn man produceert bijna geen zaad en het merendeel was ook nog dood of de koppen zijn niet goed...
weet niet of je hier wat aan hebt,maar mocht je vragen hebben kun je die altijd stellen.
heel veel succes en onthou er is nog hoop!
gr. petra

Hoi,

Het zaad van mijn man is ook beter geworden door Zink, vitamine C en davitamon femnatal (ja echt).
Dus ik sluit me bij Petra aan. Misschien, heeeeeeel misschien kun je hier iets mee!

liefs inge

Terug
Bovenaan