klinkt vast heel stom

Hoi meiden,
Ik ben nu sinds twee weken weer aan het werk (maar twee dagen in de week). Deze week werk ik 2 dagen achter elkaar, en Evi is bij mijn moeder. Alles gaat goed, ze is erg vrolijk, drinkt en slaapt goed. Ik zie ze dus alleen 's avonds even. En nu komt het, ik ben gewoon bang dat ze me vergeet, stom is dat he! Slaat natuurlijk helemaal nergens op.

groetjes Sonja

hoi sonja
ik ben nog niet aan het werk,maar het lijkt me ook raar om mn kind slechts smorgens en savonds een uurtje te zien.gelukkig heb je 5 dagen om t weer in te halen.ik ga ook niet meer dan 2 dagen werken.
mijn man is ook met ander werk bezig.hij is nu internationaal chauffeur en van maandag tot vrijdag van huis.boas raakt daardoor echt een beetje van hem vervreemd.hij wou ook niet naar papa lachen en naar mama lacht hij de hele dag.nu gaat het wel beter omdat mijn man(geluk bij een ongeluk)in de ziektewet zit.
ik ben zelf trouwens benieuwd wat ik ga vinden van de band die boas met oma zal krijgen.hij gaat haar toch 2 hele dagen per week zien.zal ik jaloers zijn of het juist leuk vinden..lijkt me toch raar als iemand anders jou kindje ook zo "goed" leert kennen als jijzelf.
hoe vind jij dat?
groetjes kari

hoi Kari,
Dat is het hem denk ik, dat iemand anders mijn kindje ook goed leert kennen. Ik denk toch dat het een beetje jaloezie of zo, erg he!
Maar ik ben blij dat jij dat ook wel herkent.

groetjes

Hoi Sonja,

Ook ik ben nog niet aan t werk, maar ik wil je alleen even zeggen dat ik me jouw gevoel heel goed kan voorstellen! Ik denk dat het erbij hoort. Hoe moeilijk het ook zal zijn, je moet je kindje steeds meer los laten en dat zal bij elk stapje weer even slikken zijn. Maar geloof maar niet dat ze je vergeet hoor! Ze heeft negen maanden bij mama in de buik geleefd en jouw (en de papa's)  stem en jouw aanrakingen blijven de fijnste!

Groetjes en geniet vooral van de tijd dat jullie wél samen zijn!

Dionne
mama van Senne (27-2)

Moeilijk ja.... ik ga dadelijk 2 lange dagen achter elkaar werken en soms zelfs 3. Ik werk namelijk 28 uur en dan de woensdag en donderdag vast en de andere uren afgestemd op mijn vriend zijn rooster. Eigenlijk heb ik ook nog sporten op donderdagavond, maar dat ga ik echt niet doen hoor. Anders zie ik Quinn de hele dag niet. Misschien straks als hij vroeg naar bed gaat en doorslaapt.
Zal mij nog wel tegenvallen denk ik zoveel uren. Maar goed, minder kan altijd nog.
Groetjes Veerle

Hoi. Erg herkenbaar!! Ik moet maandag weer beginnen en als Teun verdrietig is krijg ik hem meteen stil. (beetje eenkennig maar dat vind ik eerlijk gezegt niet erg haha)
Maar hij gaat vanaf volgende week 2 dagen naar het kvd en 1 dag komt mijn moeder oppassen,dus ben ik ook bang dat hij zich dadelijk minder veilig voelt bij mij omdat hij dan natuurlijk door meer mensen getroost gaat worden. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat!! Groetjes Mikkie.

Ik moet zeggen dat ik ook wel erg blij ben dat als ik thuis kom en Joey zit bij oma op schoot dat hij me aankijkt met een frons (even denken) en dan breeduit begint te smilen!!

Ik heb precies dezelfde angst!!!
Ik moet namelijk fulltime aan de slag over 2 weken, da's dus 5 dagen in de week... Dan zie ik mijn ukkie ook alleen in de vroege ochtend en in de avond . Zal hij dan echt nog wel weten dat ik zijn mama ben?? Ik weet verstandelijk wel dat het zo'n vaart niet zal lopen, ik blijf altijd zijn mama, maar gevoelsmatig... Ik ben in ieder geval wel van plan om in de weekenden hem te knuffelen totdat hij er niet meer tegen kan, ha, ha! Enne... het badje zal mijn vaste taak zijn, iedere avond!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (8 weken)

Terug
Bovenaan