klitten in haar

hoi hoi



Mijn dochter heeft er veel klitten in haar haar. Ik heb al shampoo
geprobeerd van Zwitsal speciaal met antiklit, maar dit werkt voor geen
meter.

Heeft er iemand tips?



Groetjes Ria

 
Uit-de-knoop-spray van de Etos werkt heel goed. Deze ruikt alleen wel heel erg zoet. Ik gebruik bij mijn dochter na het haren wassen gewoon Hair Repair van Gliss Kür.
 
Hoi

Mijn dochters hebben allebei lange haren en ik had hetzelfde probleem.
Ik ben overgestapt op gewone shampoo. 2x in de week wassen en 1 x keer in de week cremespoeling gebruiken. Scheelt een hoop klitten en een hoop gemopper.
In bad houden ze zelf een washandje voor hun ogen als ik het uitspoel.

Succes
 
Hoi hoi

Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik heb inderdaad ook al gewone cremespoeling van mezelf gebruikt en dit werkte beter dan die van Zwitsal.

Groetjes Ria
 
Hoi,

Ik ben zelf kapster en geef altijd het advies om een leave-in conditioner te gebruiken. Die spray je in het haar, na het wassen of op droog haar, dus ook 's ochtends na het slapen ideaal. Zelf gebruik ik Moisture conditioner van Schwarzkopf; is een professioneel produkt, dus alleen bij de kapper te koop. Het werkt echt altijd. Je kan het natuurlijk ook eerst proberen met zo'n zelfde produkt bij de drogist vandaan. Gliss Kur heeft volgens mij ook zo'n spray. Let erop dat je er één koopt waarop hydraterend of vochtinbrengend staat. Over het haar sprayen, even in laten trekken en je kan het haar zo doorkammen!

Succes ermee!

Groetjes, Henrike
 
Terug
Bovenaan