Klok een uur terug..

hallo, hoe doen jullie dat; de klok gaat natuurlijk een uur terug dit weekend, geef je dan de fles wat later of leg je je baby later in bed? Ik ben benieuwd ..
Groetjes
 
Hoi, wij gaan vandaag aan het einde van de dag alles een beetje proberen op te schuiven en te rekken....maar als het niet lukt jammer dan hoor. Dan merken we het morgenochtend wel. Ze zit waarschijnlijk snel genoeg weer in haar ritme.
 
Het is bij ons een soort rommeldagje, we letten goed op onze dochter en geven haar eten als ze honger heeft, laten haar slapen als ze moe is, vaak merk je dat er na een dag of 2 wel weer een ritme in zit.
 
hoi hoi

Bij ons ging het zo die zaterdag avond hebben we haar gewoon op de zelfde tijd flesje gegeven en de zelfde tijd naar bedje toe. Nou de volgende ochtend werd ze i.p.v 08:30 om 07:30 wakker. Ik heb haar dus een uurtje laten wachten met het flesje en zo is het perfeckt gegaan de volgende dag is ze gewoon weer om 08:30 wakker geworden. Hoop dat je er wat aan hebt

groetjes karima mama van jasmina (5mnd)
 
Hallo,

Mijn dochtertje van 6 maanden heeft meestal een heel vast ritme wat slapen betreft, ze is om kwart over 8 meestal moe en gaat dus slapen, en 's morgens om 8 uur is ze weer wakker. Vandaag was ze daarom al om 7 uur wakker (met de wintertijd dus) en wilde ook al haar flessen een uur eerder. Als ze honger heeft gaat ze keihard schreeuwen en is er geen land meer met haar te bezeilen. Rekken helpt dus niet. Ik ben van plan haar gewoon te voeden wanneer ze honger heeft en te laten slapen wanneer ze moe is. Dat hebben we altijd al gedaan. Als ze dan een uur eerder wakker is, baal ik daar wel van, maar dat went wel.

Groetjes, Pam
 
Hoi, haha, even een reactie hoe het nu is gegaan. Dochterlief werd zondagochtend om 5.uur kwebbelend wakker en een schik dat ze had...moeders eruit en toen was het feest compleet.
Gisteren geprobeerd om het normale dagritme aan te houden, maar natuurlijk wel gekeken hoe ze erop reageert...dat is het belangrijkste natuurlijk. Vandaag ging het al stukken beter. Nog even en dan is alles weer gewoon (of niet natuurlijk...er zijn nl.echt tandjes onderweg)
 
Terug
Bovenaan