klok terug

Hallo! Onze 2 kids (bijna 2 en 4 mnd) snappen niet dat de klok een uur terug is gezet. Al 3 nachten komt de ene om 5.45 en de andere om 6 uur. Heben jullie het ook met jullie kids of zijn wij weer de enige...;-)? Ik ben deze week weer begonnen met werken dus ben best kapot. Hebben jullie nog tips? Vanochtend heb ik de jongste laten huilen ipv dat ik haar uit het bedje haalde, want ik dacht zo went ze anders niet aan "het nieuwe schema"...
 
Tim (half jaar) heeft er twee ochtenden last van gehad, een uur 'eerder' wakker (half zeven ipv half acht) en vanmorgen was het weer half acht. Hij sliep 's avonds ook wat eerder, maar dan haalden wij hem gewoon nog eventjes uit bed en legden hem om de 'echte' tijd weer in bed. Misschien dat dat helpt?
 
Hoi hoi,

Wij hebben met ons meneertje (19 maanden) de midden van het tijdverschil gepakt. Hij gaat normaal om half 9 naar bed 's avonds en is 's morgens om 0900 uur wakker. Misschien dat het helpt!

Succes!!!

Miriam
 
Hoi,

Mijn dochter (1,5) heeft er geen last van gehad. Normaal gaat ze in het weekend 19.30 naar bed, we hebben haar toen een half uur later naar bed gedaan. Ze was zondag wel vroeg wakker (6.30 nieuwe tijd) maar maandag was het weer gewoon 07.30.

Misschien een idee om ze een avondje proberen op te houden? Misschien dat ze dan 's morgens wat langer slapen...

Succes!!
 
Terug
Bovenaan