klok vooruit

hallo allemaal

Mijn dochter heeft nog steeds problemen met de tijd, heeft dat altijd gehad vooruit of achter uit de boel lligt heir minimaal 1 tot 2 maanden op z'n kont ze wordt in juni twee

Ze gaat haar gewone tijden naar bed en vindt het ook niet erg ze kletst alleen nog twee uur door s,middags ook hou ik haar s'middags op dan slaapt ze ook niet want dan is ze over haar slaap heen en de rest van de middga dus oer vervelend.
sávonds een uurtje later heeft ook geen zin ze rust op haar manier wel.

wie heeft hier ook ervaring mee en hoe staan jullie er tegenover doen we iets fout?
groetjes martine
 
Hoi Martine,
Volgens mij doen jullie niets fout. Gewoon haar schema aanhouden. Doen wij ook. Onze zoon ligt soms ook nog heel lang wakker. Hij zingt en kletst. Gewoon lekker laten zingen en kletsen.......kinderen rusten toch wel uit. Zolang ze niet huilt maakt het toch niet veel uit. En wat kun je er aan doen? We zeggen wel dat hij stil moet zijn en moet gaan slapen. Maar 5 minuten later zingt hij weer.......dus we laten het maar. Hij viel altijd zelf weer in slaap.
Volgens groeien ze er vanzelf wel overheen.
groetjes Chantal

PS. Ik zat beneden altijd naar de babyfoon te luisteren wat hij allemaal aan het zeggen was, ik vond het echt erg leuk.
 
Hoi,

Ik heb een tijdje geleden een item gepost over het 's middags niet willen slapen van mijn zoontje. Nu ik er over na ga denken, is het eigenlijk goed gekomen rond de tijd dat de tijd vooruit is gezet!! Raar eigenlijk. Mijn zoontje wordt ook in juni 2. Wij hebben hem de eerste avond op zijn gewone tijd in bed gelegd, dat wil zeggen i.p.v. normaal 20.00 uur toen dus om 21.00 uur. En zo de hele week een kwartiertje eerder. Nu ligt hij dus weer om 20.00 uur nieuwe tijd in bed.   's Middags gaat hij rond 13.30 uur naar bed en slaapt dan meestal (weer) tot 15.30 uur. Wij hebben deze keer met het verzetten van de tijd nagenoeg geen problemen gehad, maar ja, daar staat tegenover dat hij zo'n 2 maanden maar 3-4 keer per week 's middags ging slapen, terwijl hij er niet aan toe was zo lang wakker te blijven. Ik heb ook een beetje het idee dat hij meer last heeft van de tijd terug zetten dan vooruit zetten.

Kort gezegd, niet dat je wat aan mijn verhaal hebt, maar ik denk dat het inderdaad zaak is dat je de regelmaat er in houdt. Maar dat doe je volgens mij al. Gewoon in bed leggen dus, ze rust toch meer dan dat ze gewoon beneden blijft. Bij mij heeft dat dus geresulteerd in het weer gaan slapen.

Succes ermee.

Groetjes Fonske.
 
Terug
Bovenaan