klok

haha best leuk die klok terug
ik werd om kwart over 6 wakker van annique (dacht ik)
dus haar eruit gehaald en ik dacht , tijd voor de fles
kom ik beneden was het kwart over 5
grrrrr ik was vergeten mijn wekker een uur terug te zetten , maar mijn vriend ws niet vergeten beneden al de klokken terug te zetten.
haha dus heel fijn en gezellig zaten wij lekker beneden om kwart over 5 hahaha
dom dom dom en annique heerlijk vrolijk en lachen haha
en mijn stiefzoontje kwam vervolgens ook om 6 uur de kamer in haha ipv 7 uur
dus we hebben er hier al een halve dag opzitten
en  mijn vriend  heel slim......... als ik vandaag uitslaap dan mag jij morgen uitslapen
slimmerd kun jij nog een uur extra slapen
heeft hij heel slim bedacht dus en ik kom daar dus weer veel te laat achter
maar ik onthoud het wel als dan de klok vooruit moet mag hij eruit hihi
groetjes en fijne dag allemaal!!

sandra en annique

Grappig ja.. wij kwamen gisteren met de oudste om half 12 thuis. We waren naar een 'halloween-feest' geweest. Toen zeggen ze.. ja eigenlijk is het pas half 11... ja duh! Zo werkt dat niet. Hoop vandaag weer een beetje in een ander ritme te komen., Tyche heeft namelijk ook te vroeg haar fles gehad.. wel proberen te rekken maar ja. Zij snapt dat natuurlijk ook niet.. dus even kijken hoe het vandaag gaat.

Moge,

Hier ook nog iemand die totaal van de kaart is nou de klok terug gezet is.
Tja weet je, ik was het dus vergeten de klok terug te zetten.  en Cor ook dus ja ik dacht vanochtend van go 5 uur is normale tijd dus ik hup bed uit, fles klaargemaakt, maar terwijl ik de fles gaf, dacht ik hey dit klopt niet helemaal. hmmmm ikke tv aangezet. en tt gekeken en ja hoor bingo!!! ik dacht shit dat meen je niet he, en ik dus gelijk de klok in de woonkamer maar terug gezet. maar ja ik dus wel gewoon de fles gegeven en weer terug in bed gedaan. en om 7 uur kwam die dus weer. en ik gerekt tot half 8, tja je moet toch wat!!! maar ja dan laat ik met me duster een glas omvallen   van de tafel af, verdorie Cor wakker. nou dan maar de kleine gegeven dus die zat met een duffe kop in bed de kleine de fles te geven. Ha ha ha ha
maar ik gauw alles opgeruimd en de kleine maar overgenomen, en de koffie aangezet voor me zelf. want ik ken me zelf no way dat ik dan nog kan slapen he. pfff maar ja we hebben het voorlopig gered, maar ik ga hem wel proberen op de "oude"tijden de fles te geven want mamma is altijd al een week uit haar ritme maar haar zoon lief gaat ze proberen dat niet te laten doen.

Suc6 meiden met de tijds verandering.

wij kwamen ook van morgen er achter dat de klok een uur voor uit ging.

iris werd voor de eerste keer om half 7 wakker ik trots en blij ik de fles gegeven en   haar om half elf wakker gemaakt voor   de fles van half 11. mijn man ii toen tv gaan kijken en kwam er toen achter. hahaha

vond het wel grappig.

groetjes petra en iris

Terug
Bovenaan