kloofje

Hallo,
Twee weken geleden ben ik bevallen van een gezonde zoon. Ik geef hem borstvoeding. Na enkele dagen al was er een kloofje gekomen in mijn rechtertepel. Het doet behoorlijk pijn bij het aanleggen. Ik kreeg de tip een druppeltje melk uit te smeren na het drinken. Dat doe ik dus steeds. Maar het kloofje is nog steeds niet weg. Weet iemand nog een tip? Alvast bedankt.
Christine
 
ik had dat ook en mijn kraamverzorgster zei dat ik een tepel hoedje kon gebruiken dan kan het kloofje genezen en daarna kun je gewoon weer zonder proberen groetjes nancy
 
Hoi,

Wat je ook nog eens zou kunnen proberen is Creme Bioforce van Dr. Vogel. Ik gebruik het zelf ook, eigenlijk uit voorzorg en tot nu toe... Nog helemaal niets. Ik smeer inderdaad na 't kolven wat melk over m'n tepels en laat het dan ongeveer een minuut drogen. Daarna smeer ik er wat Cr. Bioforce op. En tot nu toe heb ik nog nergens last van. Hopelijk gaat het bij jou nu al wat beter of heb je iets aan deze tip.

Succes!
 
Ik heb het ook gehad en ook Bioforce gebruikt, super!! Met 2 dagen was mijn tepel 'vervelt' en geen kloof meer te bekennen. Kan je gewoon bij de drogist kopen,
succes!!! Ik weet hoe enorme veel pijn het kan doen,

groetjes Angela
 
je kunt Bepanthenzalf proberen, die smeer je na het voeden en douchen op je tepels. Kan geen kwaad als je baby het binnen krijgt. De zalf is gewoon te koop bij de apotheek en werkt perfect
 
Terug
Bovenaan