klop klop wie is daar

Een kloppend hartje:) ik ben nu dus officieel moeder in wording. We zagen een hartje kloppen. Ik ben iets minder ver, namelijk 7 weken, maar alles zag er goed uit. Ben dus eigenlijk een maart mama, 2 maart, maar als jullie het niet erg vinden kletsen ik graag nog met jullie mee!

We mogen nu over drie weken weer:)
 
Yeah nog een hartje!!!
We maakten ons een beetje zorgen hoor, maar wat mooi om te horen! En wat mij betreft mag je hier gewoon blijven rondhangen :-D En wie weet vind de kleine het zo gezellig dat het gewoon 2 daagjes eerder komt hihi
 
Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi gevoel moet dat zijn. Ik hoop mijn kleine's kloppende hartje morgen te kunnen zien.

Je ben zeker opgelucht!!! En ook van mij ben van harte welkom hier bij ons februari mamas! Geniet van je ervaring en hoop dat je ook een foto van de dokter kreeg. Dat is een mooi herinnering van de echo!

Liefs,
Brittany
 
Fijn om te horen dat alles goed was! En het kan nog zijn dat de uitgerekende datum aangepast wordt. Mij werd dinsdag bij de vk verteld dat de datum definitief wordt vastgesteld bij de 12-weken echo, dan is het nl. beter te meten. Dus, wie weet......
 
Ow, natuurlijk mag je lekker bij ons blijven! Misschien blijkt bij de volgende echo wel dat je toch in februari mama wordt en dat je dan langer bent, had ik ook namelijk!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan