Kloppend hartje gezien!

Vandaag mijn eerste echo gehad waarop een kloppend hartje was te zien. Ik was helemaal ontroerd en blij. Nu krijg ik over 4 weken nog een echo en dan met ongeveer 13 weken weer omdat het de laatste keer met 15 weken pas ontdekt werd dat het kindje met 12 weken en 1 dag was overleden.
Spannend allemaal, maar tot nu toe gaat het dus gelukkig goed. Volgens de echo was ik tussen de 6 weken en 2 dagen en 6 weken en 5 dagen. Dus ergens rond de 5e februari uitgerekend denk ik.
Hoe gaat het bij jullie en hebben jullie al een datum voor een eerste echo?
Groetjes,
Anne
 
Zondag een echo, maar vandaag wat bloedverlies gehad. T zal toch niet weer?? Wachten duurt zo lang.

Wat goed dat het hartje van je kleine spruit klopt! Vooral blijven kloppen!!
 
Wat leuk! Dat is bijzonder he, om het hartje te zien kloppen! Ik heb mijn echo op 17 juli.

@dora, gelukkig mag je zondag voor een echo, bloedverlies wil niet meteen zeggen dat t mis kan gaan. Maar het maakt je wel heel onzeker!
 
Wij hebben maandagavond 1 juli onze eerste echo...Erg spannend het is voor ons onze eerste zwangerschap, hopen dat alles goed is!
 
Bedankt meiden, mammirjam na 5 miskramen heb ik het niet op bloed verlies, bij onze dochter heb ik heel de zwangerschap bloedverlies gehad. Nu lijkt het weer rustig, dus wacht maar rustig af. En blojven gewoon positief!

Veel succes met jullie echo dames!
 
Misschien ben ik ook een februari mama! Ik heb vorige week 1e echo gehad en was toen rond de 6 weken en een paar dagen volgens de vk. Zelf dacht ik al rond de 8 weken te zitten dus viel klein beetje tegen om 2 weken terug gezet te worden haha. wel al een kloppend hartje dus dat was al heel bijzonder! 3 juli krijgen we de 2e echo en dan weet ik ook precies wanneer ik ben uitgerekend! Maar als jij al 3 gebengeld uitgerekend en een weekje korter zwanger ben dan mij dan zal ik misschien toch een januari mama zijn haha...*zucht, wachten duurt zo lang :)
 
Terug
Bovenaan