kloppend hartje op de echo!!

Vanmorgen echo gehad bijde VK en hoewel ze nog niet echt een meting kon doen, hebben we wel het hartje zien kloppen. Ik ben echt enorm blij, vond het toch wel heel spannend allemaal. Over 3 weken mag ik weer en dan gaan ze meten en wat foto's maken. Ze adviseerde me zelfs een USBstick mee te nemen, zodat ze daar de foto's op kan zetten, leuk he?!

Nou wou ik ff laten weten,

groetjes, Yvette

Hoi,

Hey, heeeel fijn dat je het hartje had gehoord ;-D

Wish, helemaal mee eens!! Ik was gister naar de VK geweest en ze had 't hartje niet kunnen vinden.
En sinds gisteren heb ik totaal geen last gehad van kwaaltjes. Ik was 3 dagen geleden nog constant misselijk maar ben al 2 dagen niet meer misselijk geweest!! Arg, zo onzeker!!!!! Mijn vriend werd vanmorgen helemaal gek van mij :p Volgens hem maak ik mij teveel zorgen maar goed.. hij voelt dus niet wat ik voel.. En ik vandaag maar weer hopen dat ik weer 's misselijk word.. wat trouwens niet gebeurd is.. zucht.. Wat wil ik nou toch.. =)
Trouwens, ik krijg volgende week donderdag mijn echo. Dit om de termijn te bepalen omdat ik onregelmatig ben =) Stiekem ook een beetje gelogen haha Ik ben laatste half jaar redelijk regelmatig.. maar als ik dat had gezegd dat mag ik pas na de 12de week een echo doen.. Ik ben toe aan een foto en een kloppend hartje van mijn schatje!! Arg, stomme onzekerheid!
Ok sorry, zit weer een beetje te zeiken.. hihi
Kus, Shirley

Terug
Bovenaan