kloppend hartje

net bij de gynacoloog geweest kreeg toch even snel een echo en er klopte een hartje volgens de meting zou ik 1 week korter zwanger zijn maar ze zei ook dat het op dit moment millimeter werk is ik moet over 2 weken terug dan wordt het precies bepaald hoe lang ik zwanger ben het was gewoon een klein vlekje met een knipperd vlekje in het midden dus was allang blij dat het hartje klopt

Hoi Silvy,

Hoever ben je dan nu precies volgens de vk?

Ik ben zelf morgen 10 weken volgens mijn telling,maar ja op de ene site ben ik dan pas 9 weken en op de andere 10 klopt dus ook niks van.

Wel fijn dat je het even hebt gezien nu weer 2 weken wachten.

gr Rian

volgens de gynacoloog ben ik nu 7.5 weken eigen berekening was ik 8.3 weken maar ze hebben het nu even snel opgemeten maar het gaat dus echt om millimeters verschil de 17de moet ik echt voor de termijn echo dus ben benieuwd

moet bij de gynacoloog onder controle blijven moet ook nog een paar keer naar de verloskundige want als ik denk dat mijn bevalling begint moet ik eerst bellen mijn vorige bevalling is zo snel gegaan heeft in het totaal maar 45 min hoog uit geduurd ben toen dus op de bank bevallen samen met mijn vriend dus de verloskundige komt eerst en kijkt of ik nog tijd heb om naar het ziekenhuis te gaan en anders beval ik toch thuis maar het is wel de bedoeling om te proberen in het ziekenhuis te bevallen omdat ik bij mijn eerste bevalling 1.2 liter bloed heb verloren

Terug
Bovenaan