Klopt dat ook bij jullie?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemal

ik had een vraag, klopt het bij jullie zwangerschap dat als je veel kilo's ben aangekomen is het een meisje en bij wenig aankomen en allen een buik naar vooren is het een jongetje geworden?

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik 25 kg aangekomen en was dus heeeeeeeel erg dik en we hebben een dochter gekregen.
Nu mijn 2de zwangerschap ben ik nog niks aangekomen en heb alleen maar buik naar vooren. Ik weet nog niet wat het wordt en wil het ook zo houden tot de bevaling. Volgens de praatjes zou het nu een jongen moeten zijn toch?

Ik hoor het graag hoe dat bij jullie is.
Al fast bedankt voor de reacties.

Groetjes boontje 0111 18w3d

Hoi, ik geloof daar niet zo in. Mijn buik staat ook alleen naar voren maar wij krijgen een meisje.

liefs Suus

Dit zijn echte Bakerpraatjes en grote onzin.

Tuurlijk er zijn zat vrouwen waarbij het klopt, maar ook zoveel vrouwen waarbij het niet klopt.

Bij de laatste (mijn vierde) droeg ik ook heel erg naar voren. Dus iedereen riep dat is een jongen. Waarop een vriendin van mij zei, tsssss danhad ik toch echt drie jongens moeten hebben, maar ik heb drie meiden. En ook bij mij was het een meid.

Bij mijn zoontje droeg ik helemaal niet naar vroen, en bij mijn oudste dochters droeg ik bij de één ook were naar voren, en bij de ander niet. Kortom heel verschillend allemaal.

Miep

Nou ik ben al flink aangekomen, draag naar voren, maar wordt een jongen!

ALLEMAAL BAKERPRAATJES!!!

Niet teveel geloven !!

X Saskia
37 wk (Yes mag thuis bevallen nu)

Allemaal geinig natuurlijk maar geen bal van waar :p

Ik ben nu al 13 kilo aangekomen en het is een manneke :p
Ook heb ik puistjes e.d. (wat je dus alleen bij een meisje zou moeten hebben)

De chinese kalender klopte wel bij mij maarja das 50/50 dus wat daar van waar is :p

Hoi,

Nee klopt niet hoor. Is per persoon en zwangerschap verschillend.
Ik kwam de eerste ZS 23 kilo aan en dat was een jongen had de buik helemaal om me heen zitten.

En nu bij de 2de ben ik 16 kilo aangekomen ( moet nu nog 6,5 wkn )
En heb nu m,n buik helemaal naar voren staan heel anders als bij de 1ste.
Maar dit word ook een jongen.

Dus je buik, gewichtstoename of wat dan ook zeggen helemaal niks over het geslacht.
Al denken veel mensen dit vaak wel

Groetjes

Ik was heel beniuwd als de praatjes klopen of niet maar zo te zien klopt er niks van.
Nou ik zou nog even moeten afwachten als het bij mij klopt of niet.

Iederegeval   bedankt voor jullie antworden
Groetjes 18w 4d

Nou bij mij niet hoor! Ben meer dan 30kg gegroeid bij de eerste en het was een jongen!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan