Klopt dat wel??

Hallo lezertjes

Ik moet van de gyn gaan temperaturen en ben er 3 dagen geleden mee begonnen. Maar ik vind mijn temp zo hoog!! Ik ben begonnen op de 2e dag van mijn menstr. omdat ik smiddags een bloeding kreeg en dan kan je niet gaan tempen. Dus de eerste dag was de tem 36.8 toen 37.0 en vandaag 37.1 !!

Ik heb maar een raar lijf en volgens mij ben ik gewoon in de overgang

Nou ja, geen opvliegers dan hihi maar me zus heeft me bang gemaakt omdat ik de vorige maand maar 10 druppels had verloren. Heb haar ook nog 'even' bedankt voor de fijne ondersteunde woorden

Ik hoop dat er meerdere zijn die in het begin een hoge temp hebben anders ga ik me écht zorgen maken!! snik....

liefs Costa

Nou meid,

ik heb diverse cycli gehad waarbij mijn temp pas op dag 4 ging dalen. Je kan er nu nog niets overzeggen. Gewoon eerst een tijdje tempen, en dan moet je een golfbeweging gaan zien.

Ik zal proberen uit te leggen hoe die er bij   mij dan uitziet (als ik ongesteld word en dus niet zwanger ben, want dan stijgt ie maar door):

----
---                   ---       ---
    -               -
      ---- ---
              -
nou zo ongeveer dus en dan soms nog wat variatie (en streepjes komen niet helemaal overeen met de dagen, maar goed) maar er is duidelijk een golf te zien.

Succes
Miep

Lieve Costa,

Ik kan je helaas niet helpen, misschien kan je het aan je huisarts vragen?!?
Hoe gaat het nu met jou? Hopelijk heb je wat meer rust gevonden, maar ik lees dat je je  zorgen maakt. Heel begrijpelijk natuurlijk. Pak de telefoon en  vraag om uitleg.

Met mij gaat het redelijk na het nemen van die medicijnen. Ik heb wat buikkrampen gehad en heb volgens mij het vruchtzakje verloren met daarbij stolsels. Bloedverlies is redelijk en het lijkt of het steeds minder wordt.Ik heb 28 juli een controle dus hopelijk is mijn baarmoeder dan leeg.
De school begint op 22 augustus en wij beginnen (ik ben juf op een basisschool) al een paar dagen eerder, dus ik hoop dat dan alles ok is. Maar eerst gaan we op vakantie naar Italie.
Ik hoop dat de andere dames je kunnen helpen of misschien je huisarts.

Heel veel succes en ik denk aan je,

Monique.

he Meiden

Nou ik heb inderdaad even gebeld. Nog net op de valreep. Tel spreekuur van 11.30 uur tot 12.00 uur en 1 minuut voor 12 gebeld hihi. Maar de arts zei dat dat inderdaad mogelijk was dat ik met deze temp begon. Dan zou dat mijn normale begin temp zijn van mijn cyclus. Dat kan per vrouw verschillen en de mijne ligt gewoon iets hoger en zou in de loop van de cyclus merken dat er dan een golf in komt. (zoals Miep zei)
We zullen het wel zien!!! Mooie curve trouwens Miep!! hihi daar heb jij voorlopig even geen omkijken naar!!! Echt te gek voor je.
Maar het heeft me wel gerustgesteld!!

Met mij gaat het alweer beter Monique. Lief dat je ernaar vraagt. Ik hoop dat het bloeden snel overgaat zodat je weer met een schone lei kan beginnen. In ieder geval ga jij straks lekker genieten van je vakantie!! waahhh ben jaloers!!! Ik duim voor je voor 28 juli!!

liefs Costa

Weet je dat op de vijfde dag na mijn eisprong mijn temp een enorme dip maakte, om daarna weer heel snel te stijgen.
Het is nu net een drietrapsgolf. Laag hoog dip en nog veel hoger.

Wilde vanmorgen weer dat ding   in mijn ... stoppen, bedacht me ineens slaperig, nee dat hoeft niet meer. Yes!!!

Ik vind dat temp meten echt heel handig hoor. Na mijn miskraam wist ook weer ongeveer wanneer ik ongesteld zou worden, altijd fijn hoef je niet bang te zijn voor onverwachts doorlekken, en nu durfde ik dus te testen vanwege die doorstijgende lijn.

Meid hou het allemaal ook eens bij op http://www.fertilityfriend.com
Daar wordt vanzelf aangegeven dat je je eisprong hebt gehad.
Staan ook allerlei tips en w-tjes op. Echt een supersite (ik ben geen betalend lid en vind het ondanks dat ik niet alle toeters en bellen heb een topsite)

Succes

Hoi,

Heb niet zoveel verstand van temperaturen maar doe je het wel op elke keer het juiste tijdstip. Dat schijnt nogal invloed te hebben? Misschien is het wel afhankelijk van welke chocola je gegeten hebt. haha. Ik neem je wel serieus hoor!

Suc6 deze ronde!!!

Liefs Ineke

heeeee chococlist!! hoest nou?  Ik heb gister weer een reepje  naar binnen gewerkt hoor, mmmm...

Ik doe tempen gelijk als ik wakker ben. Vanmorgen was ik schandalig laat wakker, 2 uur later dan normaal. Maarja heb ook een zware dag gehad gister met die hoofdpijn
Vandaag nog een 'nadruppel' dag en dan mogen we weer voor het serieuze werk hihi.

X Costa  

Hai,

Met mij alles oke, heb steken in mijn borsten... het wordt steeds gekker met mij zit nog maar op de 7e dag van mijn cyclus...zucht!! Begin maar niet met temperaturen. Ben echt zo'n neuroot die dan de hele dag met een thermometer in mijn .... loop!!
Snap je dat nu, dat ik psychiatrisch vepleegkundige ben? Heb mijn collega al gevraagd om mij ook maar op te nemen met mijn dwangmatige gedrag. Wilde ze niet doen!!!
He??? Wist je dat er ook lavendelchocola bestaat?? Hebben ze het net over op tv...
Dat zal ik eens even verder bekijken.

Groetjes
Ineke

Terug
Bovenaan