klopt de datum nog?

Klopt bij jullie de uitgerekende datum nog?
ik was 3maart uitgeteld,en volgens de gyn die de 20weken echo maakte was ik 3dagen verder dus zou ik een feb mama worden 28feb.
Ik hou gewoon 3maart aan,iedereen vraagt intussen wanneer ik uitgerekent ben ,ik zeg nog steeds 3maart.Als het eerder komt zien we het vanzelf wel haha,maar als ze net zo eigenwijs als d,r broer is
dan komt ze veel later!
Ik ben benieuwd of het bij jullie nog klopt.
groetjes
25weken+

Volgens onze 20 weken echo was ik 3 dagen korter zwanger, maar daar zeiden ze direct erbij. De datum kan nu niet meer veranderd worden. Dus wordt 20 maart aangehouden.
Ene kind kan namelijk ook groter zijn dan de andere, en daardoor ouder of jonger lijken.
Datum wordt dus nu niet meer gewijzigd. Voor je bevaldatum houden ze ook maart aan.

ook bij mijn 20weken echo zeiden ze dat het kindje 1week en 5 dagen voorliep dus zou ik ook eind februari uitgeteld zijn..maar ze houden toch gewoon 8 maart aan.naja als hij eerder komt dat zien we dan wel ;-)
en bij mijn 1ste zaten ze ook allemaal dat het een groot kind was..jaaa dat zag ik ..48cm en 2960gram NIET DUS :)
dus ik ga ook niks veranderen,zie wel wanneer hij zich meld!

Bij mijn 1e had ik zelf 16 dec uitgerekend, met een inwendige echo kwam toen de gync op 1e kerstdag uit. Met de termijn echo kwamen ze op 4 jan en dat hebben ze toen aangehouden en uiteindelijk is yordi toen 16 jan geboren. Nu was er volgens de berekening eerst 22 maart maar met met alle echo's ben ik 2 dagen korter zwanger en kom je dus eigenlijk op 24 maart uit, maar ze houden 22 maart aan omdat het verschil nihil was, zoals ze bij alle echo's zeiden. Nou ik ben benieuwd wanneer dit mannetje dan van plan is om te komen. Maar het blijft stiekem toch wel leuk om naar een datum toe te leven.

De echoscopist van de 20 weken echo zei tegen ons dat je niet van de uitgerekende datum van die echo uit kan gaan. Er stond bij ons ook 6 maart ipv 12 maart, maar je moet blijven uitgaan van de datum van de termijnecho, dat zei hij nog. Tot die tijd lopen alle baby's qua ontwikkeling nog gelijk ;)

Mijn uitgerekende datum is 2 maart maar volgens beide echo's 4 maart, maar daar doen ze idd niets mee...elk kind groeit anders...:D

Dus we houden gewoon 2 maart aan...

Bij mijn 20weken echo is hier niets over gezegd....
Qua groei zatie aan de bovenkant van de gemiddelde curve.Maar mij is in het begin verteld dat tot week 12 baby's gelijk groeien en daarom de termijnecho gedaan wordt, daarna hebben ze wisselende groeispurten!

Terug
Bovenaan