klopt dit allemaal?

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

ik ben er afgelopen donderdag achter gekomen dat ik zwanger ben. in drie maanden al raak, goed he? ik ben nu ongeveer 5 weekjes.

ik weet nog helemaal niks, dus ik wil even weten of dit allemaal normaal is:
ik heb net het gevoel dat mijn bot bij mijn vagina beurds is als of ik het gestoten heb, het doet niet pijn mar is wel af en toe gevoelig, niet constant,

en in mijn onderbuik voel ik ook bijna de hele dag een heel licht gevoel als of je ongesteld moet worden maar dan in hele lichtere maten, klopt dit, wie heeft dit ook?

Ik ben zo bang dat het fout gaat, dus ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen.

Hallo,
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Dat beurse gevoel herken ik niet, maar wel het ongesteldheidsgevoel! Mijn kwalen begonnen echt pas na 7 weken door te zetten.
Succes! Groetjes, Yoeke

Hoi Jolanda,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Lekker van genieten en niet teveel zorgen maken over dat "lichte ongesteldheidsgevoel" in je onderbuik. Dit had ik ook in het begin. Zolang het niet  HELE ERGE buikpijn is tezamen met bloedverlies hoef je je helemaal geen zorgen te maken. ps. Het beurse gevoel in het bot had ik niet.

De zwangerschapsverschijnselen zijn bij iedereen weer anders. Maar mocht je je toch om iets zorgen maken kun je het natuurlijk ook altijd aan de verloskundige vragen.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes Sylvia

Terug
Bovenaan