klopt dit

Hallo.
Ik ga dit berichtje voor de 3e keer doen en hoop dat het nu goed gaat.
Ik had een vraagje.
Ben na curri binnen 28 dage, zoals ik altijd had, ongi geworden.
Was alleen veel minder dan normaal en met veel bruinige afscheiding.
Klopt dit en was dit inderdaad mijn 1e ongi??????
!e ongi dag was 9 feb. wanneer is dan je beste dag om te klussen??
Ik weet het allemaal niet meer . Ben een beetje de kluts kwijt.
Alvast bedankt

ik ben verleden jaar ook gecurri en inderdaad verlies je bruin slijm,dat is oud bloed wat de baarmoeder schoonmaakt.maak je geen zorgen.De beste klusdagen zijn van 21 tot 24 feb. maar hou er wel rekening mee dat(ik weet niet hoe ver je was)een wond in je baarmoeder hebt en een nieuw vruchtje zich niet goed kan hechten.ik was eigenwijs en ben meteen weer zwanger geraakt en ook dat werd een miskraam.Neem een beetje rust en wees geduldig(zover mogelijk).groetjes

Hallo,

Ik werd juist heftiger ongi na mijn curettage.
Heb er inmiddels 2 gehad, ben na de 1e ook direct zwanger geraakt en dat is weer in een mk uitgelopen net als bij Marisa. Na mijn 2e curettage heb ik wat rustiger aan gedaan, ben nu in mijn 3e cyclus en ga er nu weer voor. Mijn gyn adviseerde een paar maandjes rustig aan te doen.

Liefs Biate.

Thanks voor jullie reactie's. Ik was ong 8 weken toen ze erachter kwamen, maar het vruchtje was gestopt bij 3-4 weken. Maakt dit dan nog iets uit???
We kijken wel wat er gebeurd. Bij de vorige keren was ik ook niet gelijk zwanger. Gebeurd het dan is het goed. En als het niet zo is dan was de tijd nog niet rijp.
Denk ik

Terug
Bovenaan