<p>hallo allemaal</p><p> </p><p>ik heb 17-10-2017 een mini gastric bypass gehad ,48 kilo kwijt en nu een gezond BMI. met mijn nieuwe partner inmiddels bijna jaar proberen zw te worden </p><p>ik ben afgelopen half jaar elke maand wel paar dagen overtijd geweest maar geen positieve test maar uiteindelijk steeds ongesteld geworden</p><p>ik heb 28-01 1e positieve test in handen gehad, Uiteraard heel erg blij</p><p>11-1 weer getest ( moeders voor moeders ) nog steeds erg positief</p><p> </p><p>nu hebben we gisteren een echo gehad bij verloskundige </p><p>hierop was alleen een vruchtzakje te zien en dat paste niet bij de berekening die hun aanhielden. Volgens hun zou ik 6 weken zijn en wat de echo liet zien 4 weken</p><p> </p><p>nu werd er gezegd rekening houden dat miskraam zou krijgen</p><p>maar mijn vraag is door al mijn veranderingen in mijn lichaam zou ik ook gewoon 4 weken kunnen zijn? Dat we onnodig bang en gestrest zijn gemaakt?</p><p>ik word vrijdag gebeld om te vragen hoe het gegaan is en heb voor dinsdag nog een afspraak staan</p>