klopt het dat je met het amazonestandje(vrouw bovenop man),meer kans hebt op een meisje,of febeltje?

A

Anoniem

Guest
Ik ben even nieuwsgierig en heb helemaal geen voorkeur,ben allang blij dat ik zwanger ben,maar ik heb tijdens de conceptie,gemeenschap gehad bovenop mijn man,heb je dan meer kans op een meisje(ik dacht dan komt het sperma misschien niet zo diep,als bij de missionarisstand,of is het een fabeltje?

Hihihi, geen idee, dat hebben wij nooitzo uitgeprobeerd.....toch hebben we drie dochters!!! Dus ik ben bang dat het fabeltjes zijn!

Oh ja, ons werd de tip gegeven dat mijn man zijn sokken aan moest houden als we graag een jongetje wilden....

tja zo heb je heel veel fabeltjes, maar in deze situatie zou je juist eerder een jongentje krijgen:

als de vrouw bovenop de man zit/ligt, betekend dat,dat het zaad van de man omhoog moet zwemmen, de sterkste zaadjes/beste zwemmers zijn dezaadjes die jongentjes maken....,

dus dan eerder een jongentje

dat is een fabeltje, je moet het gewoon doen zoals je zelf zou willen met je partner en er niet teveel mee bezig zijn. Succes!

bedankt klopt,maar ik ben erg nieuwsgierig,ik heb al een jongen en een meisje,de jongen was echt door wilde gemeenschap ha ha,en onze dochter door een condoom die niet goed was(heeft blijkbaar een klein gaatje in gezeten(en dan 1 keer geen durex gebruikt,maar huismerk,omdat die uitverkocht waren)ha ha
En nu is het een verassingmanlief wil niet weten wat het wordt en ik vind het juist makkelijk ivm kamertje/kleding andere kids!

Oh vandaar! Ja ik snap heel goed dat je het wilt weten wat het wordt, het is inderdaad handiger om dat het kamertje in orde te maken en kleertjes te kopen. Wij gaan voor ons eerste kindje en ik wil het wel heel graag weten als het zover is, ik vind het ook leuk om echt jongen / meisje kleren te kopen en als je het niet weet is het moeilijk. Maar 2 bekenden van mij wilden het eerst ook niet weten en eenmaal bij de 20-weken echo waren ze te nieuwsgierig! Succes en geniet ervan!

nou dat geloof ik ook niet,ik heb horen zeggen dat als een paar dagen voor de eisprong vrijt dat je dan kans hebt op een meisje ,vinci

Terug
Bovenaan