Klopt niks meer van...

Hoi meiden,

Sorrie dat ik niet meer zo vaak op het forum ben de laatste tijd, maar wij hebben hier thuis een logeetje en dan komt het er maar niet van. Verder had ik zelf ook niet zo veel te melden, aangezien ik aan het wachten was op een nieuwe IUI poging. Maar nu is er weer wat raars aan de hand, want ik ben vanmorgen ineens op dag 19 al ongesteld geworden....lekker is dat! Ik meteen de gyn gebeld en ik mag toch wel op dag 3 gaan spuiten met menopur en op dag 8 voor de eerste FM komen. Ik ben heel erg benieuwd of het nu wel allemaal gaat lukken hoor, want hier klopt echt geen bal van! Zijn er nog meer meiden die een kijkoperatie hebben gehad en waarbij daarna de hele cyclus plat lag? Want daar lijkt het wel op, na de operatie werd ik ook ineens veel te vroeg ongesteld en nu dus weer.  
We moet trouwens 28 aug. naar Rotterdam voor ons eerste gesprek voor IVF. Spannend allemaal, heb er nog maar erg weinig vertrouwen in eerlijk gezegd...
Nou, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, want ik snap niks meer van mijn lijf!

Liefs, Anke

hoi anke,

Volgens mij zijn we hier met velen waarbij dingen niet gaan zoals het hoort.....

Nou, gelukkig mag je toch nog starten met een IUI.
Ik hoop dat dit je zoveel geluk brengt dat je de stap naar IVF niet hoeft te zetten.

Spannend ook wel hoor... dat de datum met de afspraak in Rotterdam nu dichterbij komt.
HOu je taai meissie en ik duim voor je1

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan